اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 بهمن 1392 / کد مطلب: 7830 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


یکی از اهداف دشمن ، ایجاد ناامیدی در بین مردم است


یکی از اهداف دشمن  ایجاد ناامیدی در بین مردم است  امام جمعه سبزوار گفت : یکی از اهداف دشمن و برنامه های آنان در جنگ نرم، ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است.

به گزارش " سبزوار پیام" به نقل ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار، اظهار کرد: یکی از عوامل پایدار ماندن انقلاب اسلامی ، ایجاد امید در بین مردم بوده است و لذا باید به این مقوله مهم توجه شود.

وی با اشاره به اینکه نباید دچار خودکم بینی شویم، گفت :جوانان مستعد فراوانی در قسمتهای مختلف داریم که هر روز شاهد افتخار آفرینی آنان هستیم.

امام جمعه سبزوار همچنین در باره عوامل پیروزی انقلاب گفت :باورهای دینی مردم، وحدت و همدلی و رهبری از عوامل اصلی پیروزی انقلاب بود.

وی با تاکید بر کیفی نمودن برنامه های دهه مبارکه فجر، افزود: جشن گرفتن خوب است اما باید در چارچوب درستی باشد و جشن واقعی باید مبارزه با فساد و مشکلات باشد.

خطیب جمعه سبزوار هر سه قوه را در مورد مبارزه با فساد مسوول دانست و گفت : باید قوای سه گانه با همکاری یکدیگر در این راستا تلاش کنند.

امام جمعه سبزوار همچنین بر تهذیب نفس ، تواضع ، اخلاص، کمک به مردم و غیره تاکید کرد و افزود: در این شرایط ما می توانیم از انقلاب لذت ببریم .

وی تهدیدهای آمریکا و برخی کشورهای دیگر را بی اثر دانست و گفت : ملت ایران این کشورها را از لحاظ سیاسی زیرپا له کرده است.

وی با اشاره به وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل بیان کرد: راه ملت ایران ، راه سعادت مطلق و راه انبیا و اولیا می باشد.

وی همچنین در سخنانی از وضعیت حجاب در برخی مناطق ابراز ناخرسندی کرد و گفت : حضور زنان بی حجاب و بدحجاب در جامعه سبب انحراف جوانان می شود.

امام جمعه سبزوار همچنین در خطبه اول نماز جمعه این هفته این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی ، در باره مناسبت های این هفته مطالبی بیان کرد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.