اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 بهمن 1392 / کد مطلب: 7820 / نظرات: 0

همزمان با دهه مبارک فجر/


350 عنوان برنامه در سبزوار اجرا می شود


350 عنوان برنامه در سبزوار اجرا می شود رییس ستاد دهه فجر سبزوار گفت : همزمان با دهه مبارک فجر ، 48 پروژه عمرانی ، تولیدی ، کشاورزی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش "سبزوار پیام" علیرضا رادمان  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این پروژه ها با اعتبار 637میلیارد و 923 میلیون ریال بهره برداری خواهد شد.

وی اظهار داشت : گازرسانی به ششتمد، روداب و بخش مرکزی ، افتتاح دو آموزشگاه در ششتمد، افتتاح رستوران مجتمع رفاهی زعفرانیه ، بهره برداری از خوابگاه پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و بهره برداری از چندین ساختمان دهیاری از جمله این پروژه ها است.

وی به پروژه های بخش کشاورزی شهرستان سبزوار در دهه فجر هم اشاره کرد و گفت : یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت 15 هزار قطعه در هر دوره، یک واحد گاوداری شیری 20 راسی، یک باب استخر پرورش ماهی از جمله این پروژه ها است.

وی همچنین افزود: 79 هکتار آبیاری تحت فشار، احیا و مرمت قنوات به حجم دو هزار و 700 متر باربرداری، کول گذاری، طوقه چینی و اصلاح هرنج ، توسعه یک واحد کارگاه بسته بندی چای و بهره برداری از کارگاه بسته بندی زعفران و خشکبار شرکت روستایی زنان سامان پارت بیهق از دیگر طرح ها می باشد.

رییس ستاد دهه فجر سبزوار همچنین از برگزاری بالغ بر 350 عنوان برنامه در بخش های مختلف فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی و هنری در این شهرستان خبر داد .

رادمان برگزاری یادواره شهدا ، سرکشی از خانواده معظم شاهد ، غباروبی مزار شهدا ، برگزاری چندین نمایشگاه عکس انقلاب ، اجرای 28 جلسه فرهنگی تبلیغی در مساجد شهر و روستا و برگزاری 40 جلسه گفتمان دینی از جمله برنامه برنامه های دهه فجر در سبزوار عنوان کرد.

وی همچنین برگزاری مسابقه تصویرگری انقلاب ویژه کودکان ، برگزاری مسابقات مقاله نویسی و وبلاگ نویسی ویژه دانش آموزان و دانشجویان ، نشست های حلقه های صالحین بسیج در سطح شهرستان ، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی ، برگزاری جشن های انقلاب و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگربرنامه های این ایام مبارک در شهرستان سبزوار عنوان کرد.

رییس ستاد دهه فجر سبزوار با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت : برگزاری برنامه هایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب بویژه برای جوانان و نوجوانان از رویکردهای این ستاد است.

رادمان با اشاره به برگزاری جشن انقلاب افزود : برای هر کدام از مجموعه ها از جمله هنرمندان ، کارگران ، ورزشکاران ، بسیجیان ، دانش آموزان و دانشجویان برنامه هایی خاص پیش بینی شده است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.