اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 بهمن 1392 / کد مطلب: 7818 / نظرات: 0


مدیرعامل بیمه البرز: ارتقا بیمه در کشور عزم جدی مردم و مسوولان را می طلبد


مدیرعامل بیمه البرز: ارتقا بیمه در کشور عزم جدی مردم و مسوولان را می طلبد  مدیرعامل بیمه البرز گفت : تحقق رشد بیمه و رسیدن به جایگاه واقعی آن نیازمند تلاش و همکاری همه جانبه مسوولان ، مردم و رسانه ها است .

به گزارش "سبزوار پیام" سید رسول تاجدار روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح شعبه جدید بیمه البرز در سبزوار طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود : بایستی همه دست به دست هم داده و کمک کنیم تا فرهنگ بیمه هر چه بیشتر ترویج و نهادینه شود .

وی با بیان اینکه در بیمه های بازرگانی شاید بیمه گذاران در ازای پرداخت حق بیمه خساراتی را دریافت نکنند ، افزود : خریدار بیمه در طول مدت پوشش بیمه مطلوبیتی کسب کرده که بزرگترین دستاورد این مطلوبیت امنیت روحی و روانی است .

وی با اظهار اینکه در حال حاضر سهم بیمه از تولید ناخالص ملی در ایران 1.8است و میانگین ضریب نفوذ بیمه در دنیا بین هفت تا هشت درصد است ، افزود : ارتقای بیمه در کشور ما عزم جدی مردم و مسوولان را می طلبد.

وی با اشاره به ضرورت بیمه در زندگی افراد جامعه گفت : بایستی از همان کودکی از مهدهای کودک و مدرسه فرزندانمان را با فرهنگ بیمه آشنا کرده و این فرهنگ را در آنان نهادینه کنیم .

وی با تاکید بر نقش آگاهی رسانی و ترویج فرهنگ بیمه اظهار داشت : نیازمند کارهای فرهنگی هستیم تا مردم هر چه بیشتر با مزایای بیمه آشنا شده و به بیمه به عنوان یکی ضرورت ها و اولویت های هر خانواده نگریسته شود.

وی افزود : همچنین نیاز هست تا بیمه مرکزی هر چه بیشتر در بخش ترویج فرهنگ بیمه و نظارت صحیح بر عملکرد شرکت های بیمه ورود پیدا کند .

وی ادامه داد : نهادهای قانون گذاری هم باید تسهیلات و امکانات قانونی لازم را برای رشد هر چه بیشتر صنعت بیمه در قالب قوانین بالادستی همچون قانون برنامه فراهم کنند.

مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به موفقیت های این شرکت گفت : بیمه البرز طی هفت سال متوالی مقام اول مشتری مداری را کسب کرده است .

تاجدار با اشاره به وجود یکهزار و 600 نمایندگی و 54 شعبه بیمه البرز در کشور اظهار داشت : به سمت و سوی گسترش بیمه ها ی انفرادی حرکت می کنیم و در این زمینه بیمه های جامعی طراحی شده است .

وی از پوشش بیمه ای هزینه های درمان بیماری های صعب العلاج و پوشش بیمه ای درمان ناباروری به عنوان طرح های ویژه بیمه البرز خبر داد و گفت : بایستی به سمت و سویی پیش برویم که بیماران دغدغه ای جز بیماری نداشته و به چیز دیگری جز درمان فکر نکنند.

مدیرعامل بیمه البرز، سهم پوشش حق بیمه های زندگی در کشورمان را 9 درصد عنوان کرد و افزود : سهم این بیمه ها در جهان 57 درصد و در آسیا 70 درصد است .

تاجدار با تاکید بر گسترش هر چه بیشتر صنعت بیمه اظهار داشت : باید متناسب با توان اقتصادی خانوارها ، طرح های بیمه ای متنوعی تهیه و عرضه شود./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.