اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 بهمن 1392 / کد مطلب: 7802 / نظرات: 0


معلمان كوچك در مدارس سبزوار شروع به كار مي كنند.


معلمان كوچك در مدارس سبزوار شروع به كار مي كنند
 
معلمان كوچك در مدارس سطح شهرستان سبزوارآغاز به كار كردند.
به گزارش روابط عمومي معاون مدير كل و مديريت آموزش و پرورش سبزوار مدير آموزشگاه شهيد خراري به نمايندگي از طرف مدارس اين شهرستان در ديدار با مدير آموزش و پرورش سبزوار در تشريح اين طرح گفت: در اين طرح دانش آموزان به عنوان معلمان كوچك به ياري ديگر دوستان خود خواهند رفت .
خانم بوستاني ادامه داد: دانش اموزان در اين طرح ياد مي گيرند علاوه بر افزايش حس همكاري و همياري به شغل معلمي نيز به عنوان يك شغل زيبا و كارآمد نگاه كنند.
وي تصريح كرد: معلمان كوچك در اجراي اين طرح با نظارت كامل معلمان خود 2 يا 3 نفر از دانش آموزان را به طور كامل از نظر درسي و پرورشي پشتيباني خواهند كرد.
وي ادامه داد: در اين طرح به نوبت جاي دانش آموزاني كه به عنوان معلمان كوچك هستند با توجه به تغيير وضعيت درسي آنان تغيير خواهد كرد.
معاون ابتدايي مديريت آموزش و پرورش سبزوار نيز با تقدير از اين حركت آن زا يك طرح ابتكاري براي اين آموزشگاه خواند و گفت : در صورت موفقيت اين طرح در سطح مدارس نيز اجرا خواهد شد.
سركار خانم باغاني خاطر نشان كرد: اين گونه اقدامات در مقطع ابتدايي باعث رشد عقلي و علمي بيشتر دانش آموزان خواهد شد.
معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار نيز در سخناني گفت: بايد در اجراي اين برنامه ها تمام جوانب كار را مد نظر قرار داد.
دكتر بينش گفت: نبايد برخي اقدامات در مدرسه دنياي كودكي كودكان را تحت الشعاع حود قرار دهد.
وي ادامه داد: اجراي اين برنامه ها بايد با كارشناسي هاي صورت گرفته به صورت دقيق و پخته شده در سطح مدارس انجام شود.
وي در عين حال گفت: اينگونه طرحها نشان از خلاقيت و باعث بروز استعدادهاي دانش آموزان خواهد شد كه مي تواند در تعليم و تربيت موثر باشد



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.