اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 بهمن 1392 / کد مطلب: 7799 / نظرات: 0


معاون فرماندار خوشاب: همه اقشار جامعه برای معرفی انقلاب و دستاورد های آن مسوول هستند



معاون فرماندار خوشاب گفت : همه اقشار جامعه برای معرفی و دستاورد های انفلاب بویژه برای نسل نوجوان و جوان جامعه مسوول هستند.

به گزارش " سبزوار پیام" علی مهدویان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خاطرات دوران انقلاب و هزینه هایی که مردم برای این انقلاب دادند تا این امانت بدست ما برسد باید توسط روحانیون، مسوولان ، اساتید دانشگاه ،معلمان مدارس و نسل گذشته به نسل امروز و آینده به طور کامل منتقل شود.

معاون فرماندار خوشاب اظهار داشت : در پرتو اتحاد، همبستگی ملی ، پرهیز از اختلافات می توانیم از آرمان ها و ارزش های نظام و دستاوردهای انقلاب حراست و پاسداری کنیم.

مهدویان با اشاره به دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی گفت : دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب بویژه برای نسل جوان و نوجوان جامعه است.

وی اظهار داشت : احیا و ترویج ارزش های اسلامی و بازتاب جهانی این ارزش ها از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برکات انقلاب در همه ابعاد سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و علمی گفت : یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب اسلامی دمیده شدن روح خودباوری و اعتماد به نفس ملی در میان ملت ایران بوده است .

معاون فرماندار خوشاب توجه به همه اقشار جامعه و رفع محرومیت و تبعیض ، رشد علمی و فناوری ، شناخت کشور در عرصه بین المللی، الگوگیری کشورهای اسلامی از ایران و تحقق شعار استقلال و آزادی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مهدویان، ایمان و اعتقاد قلبی مردم به انقلاب و حضور آنان در همه صحنه ها را نشان از وفاداری آنان به آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت : دشمن از وفاداری و پایبندی مردم به ارزش های انقلاب هراس دارد.

معاون فرماندار خوشاب با اشاره به برنامه های این شهرستان در بزرگداشت دهه فجر گفت : برنامه های دهه فجر با محوریت مردم و با هدف ایجاد شور و نشاط برگزار می شود.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی ، هنری و ورزشی و نیز افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان خوشاب گفت : همچنین در راستای آشنایی و بیان دستاوردهای انقلاب بویژه برای نسل جوان ، نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نشست های سیاسی و بصیرتی ، کارگاه های آموزشی و همایش هایی پیش بینی شده است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.