اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 بهمن 1392 / کد مطلب: 7794 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب : بصیرت و هوشیاری مسلمانان در مقابل نقشه شوم دشمنان ضروری است


امام جمعه خوشاب : بصیرت و هوشیاری مسلمانان در مقابل نقشه شوم دشمنان ضروری است
 امام جمعه خوشاب گفت : وحدت ، بصیرت و هوشیاری مسلمانان برای مقابله با فتنه های رنگارنگ استکبار جهانی ضروری است .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته خوشاب با اشاره به وقایع کشور سوریه، افزود : تنها راه حل مشکل بحران سوریه، سرتسلیم فرود آوردن برابر خواسته های ملت این کشور است.

وی تضعیف جبهه مقاومت را هدف اصلی بحران آفرینی در سوریه ذکر کرد و گفت: حضور گروههای تروریستی در این کشور برای ضربه زدن به جبهه مقاومت است که هوشیاری هر چه بیشتر مردم را می طلبد.

حجت الاسلام صاحبی افزود : تجاوز، ظلم و ستم های تروریست ها علیه مردمان بی دفاع سوریه محکوم است ،تکفیری ها بدترین نوع جنایات را انجام می دهند.

امام جمعه خوشاب با اشاره به تجهیز گروه های تروریستی توسط برخی کشورها اظهار داشت : تقویت و حمایت مالی و تسلیحاتی گروه های تروریستی توسط عربستان و آمریکا انجام می شود.

حجت الاسلام صاحبی افزود : جامعه جهانی اگر می خواهد مشکل سوریه حل شود بهتر است به جای برگزاری نشست هایی همچون ژنو، کشورهای حامی تروریست ها را از کمک به تروریست ها باز دارد.

خطیب جمعه خوشاب با اشاره به عقب نشینی دبیرکل سازمان ملل از دعوت ایران به نشست ژنو اظهار داشت: این گونه عقب نشینی ها، نشان از وادادگی دبیر کل سازمان ملل و سازمان های دیگر بین المللی در مقابل زورگویان است/6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.