اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 بهمن 1392 / کد مطلب: 7792 / نظرات: 0


امام جمعه جوین : جنگ و درگیری در سوریه با هدف مقابله با جبهه مقاومت است


امام جمعه جوین : جنگ و درگیری در سوریه با هدف مقابله با جبهه مقاومت است  امام جمعه جوین گفت :جنگ و درگیری در سوریه با هدف مقابله با جبهه مقاومت و کمک به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی دلیری پوردر خطبه های نماز جمعه این هفته جوین با اشاره به جنگ 33 روزه ای که اسرائیل غاصب در آن جنگ از حزب الله شکست خورد، افزود : تحلیلگران و سیاستمداران صهیونیست بعد از این جنگ به این نتیجه رسیدند که عامل اصلی شکست رژیم صهیونیستی مقاومت حزب الله است که از جانب کشور سوریه حمایت و پشتیبانی می شود.

وی اظهار داشت: دشمنان با این تحلیل با به راه انداختن جنگ و درگیری در سوریه قصد دارند تا حکومت این کشور که حامی جبهه مقاومت است را سرنگون کنند.

وی گفت: نیروهای مخالف در سوریه با عناوین مختلف و با پول های عربستان ، قطر و دیگر کشورها، گروههای تکفیری را به راه انداخته اند تا جبهه مقاومت را شکست داده و سرسپردگی خود به اسرائیل غاصب را ثابت کنند.

امام جمعه جوین همچنین با اشاره به گسترش روز افزون بیماری های ایدز در دنیا گفت: در آینده یکی از بیشترین عامل مرگ و میر در دنیا مربوط به همین بیماری ایدز خواهد بود.

حجت الاسلام دلیری پور با اشاره به گسترش فرهنگ بی بند و باری بویژه از طریق ماهواره ها گفت: اگر می خواهید از این بیماری های روحی و جسمی و روانی در امان باشید باید این بشقاب های جادویی و گناه را از پشت بام های خود بردارید./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.