اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 4 بهمن 1392 / کد مطلب: 7786 / نظرات: 0


والیبال سبزوار حمایت های ویژه مسوولان را می طلبد


والیبال سبزوار حمایت های ویژه مسوولان را می طلبد
رییس هیات والیبال سبزوار خواستار حمایت های بیشتر مسوولان برای ارتقای ورزش والیبال این شهرستان شد.

به گزارش "سبزوار پیام" یداله آزادواری پنجشنبه شب پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل تیم ارشاد مشهد که در سالن حجاب سبزوار برگزار شده بود در گفت و گو ی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : تیم والیبال سبزوار دارای ظرفیت های بالایی است که در صورت حمایت می تواند به یکی از تیم های قدرتمند ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه سه سال است که متاسفانه به دلیل نداشتن حامی و عدم بودجه ورزش والیبال سبزوار در حالت رکود است و هیچ حرکتی را از این ورزش پرطرفدار شاهد نبودیم ، افزود : امسال با حمایت شهرداری سبزوار تیم والیبال این شهرستان تمرینات خود را آغاز کرده و در رقابت های لیگ برتر استان حاضر شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با حمایت های شرکت ها ، کارخانجات و ادارات که در قالب اسپانسر به حوزه این ورزش ورود پیدا می کنند بتوانیم شاهد درخشش والیبالیست های سبزواری در سطح بالاتر باشیم .

سرمربی تیم والیبال شهرداری سبزوار در خصوص دیدار با تیم ارشاد مشهد هم گفت : دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند .

آزادواری با اشاره به تمرینات منسجم تیمش افزود : انگیزه بالا و تمرینات مداوم تیم ما موجب پیروزی بر ارشاد مشهد شد.

وی با رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت : بچه ها در مجموع بازی خوبی را به نمایش گذاشتند فقط در ست دوم که منجر به شکست هم شد در حد خود ظاهر نشدند که البته ست های بعدی این نقیصه را جبران کردند .

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ارشاد مشهد دارای بازیکنان جوان و پرانگیزه است که توانستند بازی خوبی را به نمایش گذاشته و تا پایان بازی با جنگندگی خوبی در مقابل تیم ما ظاهر شدند .

از سری مسابقات لیگ برتر والیبال استان عصر پنجشنبه دو تیم شهرداری سبزوار و ارشاد مشهد در شهرستان سبزوار به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری سبزوار موفق شد با نتیجه سه بر یک بر تیم ارشاد مشهد پیروز شود .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.