اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 بهمن 1392 / کد مطلب: 7785 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: همه ما وظیفه داریم خدمات انقلاب را بیان کنیم


امام جمعه ششتمد: همه ما وظیفه داریم خدمات انقلاب را بیان کنیم  امام جمعه ششتمد بر بازگو کردن نعمات انقلاب تاکید کرد و گفت : همه ما وظیفه داریم خدمات انقلاب را بیان کنیم .

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم روز پنجشنبه در جمع مسوولان اظهار کرد : ایام الله را بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران وارد ادبیات انقلاب کرد و ایام الله ریشه قرآنی دارد.

وی افزود: ایام الله روزهایی است که مظلوم بر ظالم پیروز شود هرچندکه همه ایام متعلق به خداوند باریتعالی است.

امام جمعه ششتمد اظهارداشت: ما بایستی نعمات و برکات انقلاب را برای نسل جدید و جوانان بازگو کنیم .

وی با بیان اینکه ما باید در دهه فجر کارنامه انقلاب را مرور کنیم ،افزود: البته ما منکر برخی مشکلات نیستیم و باید همیشه دو نیمه لیوان را نگاه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت : همه ما وظیفه داریم خدمات انقلاب را بیان کنیم که دیروز کجا بودیم و امروز کجا هستیم ،هر چند که باید تلاش شود تا کاستی ها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به لحاظ علمی حرفی برای گفتن دارد ،اظهار کرد: پیشرفتهای علمی ، کسب مدال های جوانان ما در المپیادها ، پیشرفت های نظامی و توان دفاعی و غیره را باید برای مردم تبیین کنیم.

امام جمعه ششتمد گفت: البته مردم ما هوشیار و متوجه هستند و دلیل این سخن حضور آنان در مقاطع خطیر و حساس انقلاب اسلامی است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.