اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 بهمن 1392 / کد مطلب: 7784 / نظرات: 0


بخشدار روداب: تحقق شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب است


 
 بخشدار روداب سبزوار گفت : تحقق شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد و بزرگترین هدیه انقلاب به کشور ما بود .

به گزارش"سبزوار پیام" محمود شم آبادی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان افزود : بایستی تفاوت های انقلاب ما با انقلاب های دیگر ، علت پایدار ماندن انقلاب علی رغم هجمه های مختلف و هزینه هایی که برای انقلاب دادیم برای جوانان تبیین شود .

وی ادامه داد : به برکت انقلاب اسلامی مدیریت کشور به دست خود مردم سپرده شد و سرنوشت کشور به دست خود مردم رقم خورد به جای اینکه کشورهای اروپایی برای ما تصمیم بگیرند .

وی با اشاره به تقویت روحیه خودباوری در مردم به برکت انقلاب اسلامی گفت : بر پایه همین خودباوری بود که به توفیقات بسیاری در عرصه ملی و بین المللی دست یافتیم .

بخشدار روداب سبزوار با اشاره به تاثیرگذاری هدایت های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به این توفیقات افزود : در حقیقت با تکیه بر این هدایت ها ما می توانیم در ذهن دانشجویان ، نخبگان و اقشار فرهیخته و تاثیرگذار جامعه اثر گذاریم و پیشرفت های زیادی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم .

شم آبادی اظهار داشت : یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ساختارشکنی در طبقات اجتماعی بود زیرا قبل از پیروزی انقلاب علم و دانش مخصوص طبقه ای خاص بود .

وی با بیان اینکه این انقلاب راحت به دست ما نرسیده و برای رسیدن به آن هزاران شهید دادیم ،خدمتگزاری در هر مسوولیت را مهمترین رسالت دانست و افزود : مسوولان در هر جایگاهی که هستند باید زمانی که در اختیار دارند را برای خدمتگزاری به مردم غنیمت بدانند.

بخشدار روداب سبزوار اظهار داشت : یکی از بزرگترین وظایف مسوولان و قشر فرهیخته جامعه پاسخگو بودن به ابهامات و شبهات ذهنی نسل جوان جامعه است.

شم آبادی افزود : برای این منظور بایستی جوانان را به مطالعه تاریخ کشورمان ترغیب کنیم زیرا مطالعه تاریخ کشور موجب روشنگری و افزایش بصیرت در آنان می شود .

وی با بیان اینکه دشمن هزینه های گزافی را برای نسل جوان جامعه ما با راه اندازی سایت ها و شبکه های ماهواره ای می پردازد ، اظهار داشت : در مقابل آماده کردن بستر تهدید ذهنی جوانان از سوی دشمن ما نیز باید برنامه ریزی ویژه ای برای نسل جوان کشورمان داشته باشیم .

بخشدار روداب سبزوار همچنین مهمترین رویکرد برنامه های دهه فجر این بخش را با محوریت مردم عنوان کرد و اظهار داشت : توجه به کیفیت و بانشاط بودن برنامه ها را مدنظر داشته ایم .

شم آبادی با اشاره به تشکیل گروه هنری تحت عنوان پیک انقلاب در ایام مبارک دهه فجر گفت : این گروه تئاتر با سفر به روستاها برنامه های فرهنگی و جشن به مناسبت این ایام برگزار می کند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.