اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 بهمن 1392 / کد مطلب: 7780 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار:


با تقویت وحدت جلو سوء استفاده دشمنان را بگیریم


با تقویت وحدت جلو سوء استفاده دشمنان را بگیریم نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تقویت وحدت و انسجام میان گروهها و اقوام مختلف کشور جلو سوء استفاده دشمنان را بگیریم.

به گزارش" سبزوار پیام" رمضانعلی سبحانی فر  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان اسلام و ابرقدرتهای جهان تنها از راه ایجاد تفرقه و شکاف بین ملت ایران می توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی اظهار داشت: تفرقه افکنی و حکومت بر ملت های مختلف از سیاست های قدیمی ابرقدرتها و سلطه جویان است.

این نماینده مجلس گفت: دشمنان از وحدت و انسجام گروهها، مذاهب دینی و قومیت های مختلف واهمه دارند و می خواهند به هر قیمتی که شده جلو این وحدت و هماهنگی را بگیرند.

وی با تاکید بر توجه به مشترکات افزود: توسعه و پیشرفت از مسیر وحدت و یکپارچگی می گذرد و باید برای تحقق پیشرفت و ارتقای جایگاه ایران اسلامی همه ایرانیان در امر مهم وحدت کمک کنند.

سبحانی فر اظهارداشت: در تمام کشورهایی که دچار بحران عدم توسعه یافتگی هستند، اختلاف و تفرقه مشهود است لذا باید در خلاف این جهت حرکت کنیم.

وی گفت: در شرایط امروز که با ایجاد گروههای تکفیری و وهابی و شدت فعالیت این گروهها مواجهیم ، وحدت تنها رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران و تداوم نظام جمهوری اسلامی است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.