اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 25 مهر 1390 / کد مطلب: 778 / نظرات: 0


خیابان ولیعصر (عج) سبزوار بعد از 15 سال باز گشایی شد


  خیابان ولیعصر(عج) سبزوار بازگشایی شد واز این پس شهروندان می توانند از این مسیر در رفت آمدهای خود استفاده کنند.
به گزارش سبزوار آنلاین  در ادامه فعالیت های شهرداری سبزوار امروز آخرین منزل واقع شده در مسیر خیابان ولیعصر(ع) تخریب شد و این خیابان پس از 15 سال از اولین بازگشایی به طور کامل باز شد. شهردار سبزوار در این باره با بیان اینکه با شروع خدمت خود در شهرداری 18نقطه کور شهر شناسایی و بازگشایی شده است، گفت: یکی از این نقاط، خیابان  ولیعصر(عج) می باشد که بازگشایی حدود 7 هزار و 300 مترمربع  از منازل واقع شده در مسیر که مراحل اداری آن از سال گذشته آغاز شده بود به اتمام رسید.
حسین مقصودی با اشاره به اینکه در مدت40 روزه کاری خود شهرداری حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان خسارت پرداخته کرده است، افزود: در این مدت همچنین 25 هزار متر مربع 6 خیابان اصلی شهر روکش آسفالت شده است.
وی با بیان اینکه مسجد امام حسن مجتبی دربلوار شهدای کوشک،  گرمابه بهار در بلوار مدرس،  گرمابه گلشن و خیابان لوله نفت در حال بازگشایی است، اظهار داشت: بازگشایی خیابان های اصلی مسیر شهرک اندیشه، میدان شهدای کوشک به سمت قلعه نو و مسیر 35 متری بوتان گاز نیز در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار سبزوار گفت: حدود 6 خیابان نیز در یکی، دو ماه آینده با حرکت جهادی پرسنل شهرداری و حمایت شورای شهر بازگشایی و 10 خیابان دیگر نیز ان شاء الله تا نوروز 1391 بازگشایی خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر نیز با بیان اینکه این مهم با همکاری مردم، اعضای شورای شهر و شهرداری صورت گرفته است، هدف از این کار را حفظ حقوق مردم و بیت المال عنوان کرد.
حسین نعمت شاهی خواستار کمک ادارات مختلف استان به شهرداری سبزوار شد و گفت: اگر بودجه های لازم در این مورد به شهرداری سبزوار تعلق بگیرد، شهرداری قطعا با توان بیشتری به توسعه و آبادانی شهر می پردازد.
گفتنی است خیابان ولیعصر(عج) از شمال شهربازی آغاز و پس از قطع خیابان های مطهری، طالقانی، علامه طباطبایی، امیرکبیر، گلشن و هویزه در آینده نزیک به امتداد بلوار 35 متری بوتان گاز متصل می شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.