اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 بهمن 1392 / کد مطلب: 7776 / نظرات: 0


سبحانی فر: موضوع تعیین استاندار خراسان رضوی به برگزاری نشست آینده هیات دولت موکول شد.


نایب رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: طرح موضوع تعیین استاندار خراسان رضوی به برگزاری نشست آینده هیات دولت موکول شد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا؛ رمضانعلی سبحانی فر افزود: شنیده ها حاکی از آن است که قرار بود در نشست این هفته هیات دولت وضعیت استاندار خراسان رضوی نهایی شود، اما به دلیل سفر رییس جمهوری به سوییس این موضوع به هفته آینده موکول شده است.
وی با بیان اینکه تعیین استاندار خراسان رضوی در نشست امروز هیات دولت طرح نشده، بیان کرد: به طور قطع برای انتخاب استاندار استان مهمی همانند خراسان رضوی حضور رییس جمهوری ضروری است.

وی با بیان اینکه اسماعیل نجار به عنوان یکی از گزینه ها برای تصدی استانداری خراسان رضوی مطرح شده، گفت: گمانه زنی ها بر روی این گزینه بیشتر است.

نماینده سبزواردر مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسماعیل نجار در کارنامه خود سوابق تصدی پست استانداری در استان هایی مانند کردستان و کرمان را دارد.

وی تاکید کرد: به دلیل گستردگی و همچنین ورود سالانه 25 تا 30 میلیون زائر، فردی که سکان دار مدیریت استان را در دست می گیرد باید از تجربیات مختلف برخوردار باشد زیرا خراسان رضوی نیاز به فردی توسعه محور با نگاه هم افزایی دارد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.