اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 بهمن 1392 / کد مطلب: 7770 / نظرات: 0


کمک های خیرین به اداره بهزیستی خوشاب سه برابر شد


رییس اداره بهزیستی خوشاب از افزایش سه برابری کمک های خیران به این اداره در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، علی صدر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیران 310 میلیون ریال در سالحاری به اداره بهزیستی این شهرستان کمک کردند.

وی اظهار داشت : 110 میلیون ریال از این کمک ها به صورت نقدی و 200 میلیون ریال به صورت غیرنقدی بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست هایی با دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و مردم این شهرستان، گفت : همچنین در راستای جلب مشارکت ها، صندوق های صدقات را بین متقاضیان توزیع کرده ایم .

رییس اداره بهزیستی خوشاب با قدردانی از مشارکت های خیران بر نقش این مشارکت ها در یاری رساندن و خدمت رسانی به مددجویان این اداره تاکید کرد و اظهار داشت : اعتبارات دولتی با توجه به گستردگی وظایف بهزیستی و تعداد مددجویان به هیچ وجه تکافوی نیاز نمی کند.

صدر به لزوم مساعدت و همکاری تمام دستگاه ها در بحث جلب مشارکتها اشاره کرد و گفت : تمام دستگاه ها این رسالت را بر عهده دارند که یار و مددکار بهزیستی باشند.

رییس اداره بهزیستی خوشاب گفت: هر کدام از دستگاه ها به فراخور وظایفی که دارند با طیف خاصی از مردم سر و کار داشته و می توانند حلقه اتصال مناسبی بین بهزیستی و خیران دستگاه خود باشند.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی یک موسسه خیریه به صورت متمرکز برای جلب مشارکتهای مردمی به مددجویان این شهرستان گفت : در حال انجام مقدمات تشکیل این موسسه هستیم .

رییس اداره بهزیستی خوشاب همچنین از راه اندازی یک شعبه از موسسه خیریه ای در سبزوار هم خبر داد و گفت : قرار است این شعبه هر چه سریعتر در خوشاب راه اندازی شود.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده ، اظهارداشت : قرار است به واسطه این موسسه خیریه یک کمپ ترک اعتیاد هم در خوشاب راه اندازی شود./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.