اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 25 مهر 1390 / کد مطلب: 777 / نظرات: 0


قیمت گوشت داخلی ارزان تر شد


  رئیس اتحادیه قصابان سبزوار گفت: پس از افزایش 2 هزار تومانی قیمت گوشت های منجمد وارداتی، قیمت گوشت های داخلی ارزان تر شد.
آقایی  با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر قیمت گوشت گاو
وگوساله داخلی با قیمت 10 هزار تومان به شهروندان عرضه می شود.  
وی علت گرانی قیمت گوشت های منجمد وارداتی را مسائل جهانی از جمله تورم قیمت دلار عنوان کرد و افزود: در حال حاضر  گوشت منجمد وارداتی با قیمت 8 هزارو 800  تومان در بازار عرضه می شود.
آقایی با بیان اینکه اتحادیه قصابان نسبت به این افزایش قیمت اعتراض نموده است، تصریح کرد: تاکنون جواب درستی در این خصوص دریافت نکرده ایم.
وی با اشاره به اینکه نوسان قیمت دلار و یورو برافزایش قیمت این فرآورده دامی بسیار موثر بوده افزود: از آنجایی که گوشت های منجمد ازکشورهای برزیل، استرالیا و نیوزیلند وارد ایران می شود و با قیمت فعلی بازار رقابت می کند بنابراین قیمت گوشت داخلی مقداری ارزان تر شده و با قیمت 9 هزار و 500 تومان به شهروندان عرضه می شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما  هنگامی که گوشت منجمد با قیمت8 هزارو 800 به فروش می رسد قیمت گوشت گوسفند در بازار فعلی چه میزان است، اظهار داشت: قیمت ها بستگی به گوشت آن دارد گوشت گوسفند ران16 هزار، سردست 14 هزار، مخلوط 13 هزار و آبگوشتی 10 هزار تومان به فروش می رسد.   
گفتنی است خبرنگار ما(سبزوارآنلاین ) برای بررسی گرانی گوشت منجمد طی تماس تلفنی با اداره بازرگانی نتوانست موفق به مصاحبه شود و تلفن همراه رئیس اداره بازرگانی سبزوار نیز خاموش بود.سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.