اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 بهمن 1392 / کد مطلب: 7766 / نظرات: 0

در نشست مشترک شورای اسلامی و خبرنگاران :


استقرار فرمانداری دغدغه شورای شهر ششتمد است


استقرار فرمانداری دغدغه شورای شهر ششتمد است حسین پور/ اولین نشست خبری شورای اسلامی شهر ششتمد در دوره چهارم با خبرنگاران و وبلاگ نویسان ششتمدی برگزارشد.

در این نشست که با حضور تمامی اعضاء شورا برگزار شده بود ابتدا خبرنگاران و وبلاگ نویسان ششتمدی به ارائه سئوالات و نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر ششتمد در جمع خبرنگاران گفت: گره بسیاری از مشکلات ششتمد با استقرار فرمانداری باز خواهد شد.

حسن خالقی افزود: کمیته امداد ششتمد که در سال گذشته تنزل یافت که با استقرار فرمانداری به مدیریت ارتقاء می یابد و همانند گذشته مددجویان شریف این نهاد از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: دعوت از خبرنگاران بعنوان بازوان شورای اسلامی و همچنین بعنوان افرادی که نقش مهمی در بیان مشکلات مردم دارند در جلسات شورا در برنامه کاری قرار گرفته است و امیدواریم نشست های خبری و هم اندیشی نیز با نظم خاصی دنبال شود.

وی گفت: شورای اسلامی در دومین جلسه خود تمامی برنامه ها کاندیداهای انتخابات را مورد بررسی قرار داد تا برنامه های سایر کاندیدا که موفق به عضویت در شورا نشده اند نیز چنانچه قابلیت اجرا دارد مورد پیگیری قرار گیرد.

خالقی ادامه داد: دعوت از نخبگان ششتمد جهت همراهی و همکاری در کمیسیون های شورا در برنامه کاری قرار دارد و امید میرود این عزیزان شورای اسلامی را در این راستا یاری نمایند.

وی اظهار داشت: از اصحاب رسانه که عموماً در فضای مجازی فعالیت می کنند انتظار داریم برنامه ریزی داشته باشند تا زمینه اطلاع رسانی برای عموم نیز فراهم گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر ششتمد گفت: یکی از شاخصه های بارز شورای اسلامی شهر ششتمد داشتن برنامه مکتوب و مدون در کارزار انتخاب بود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار نیز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اولویت های کاری شورای اسلامی شهرستان سبزوار استقرار فرمانداری در ششتمد است.

علی کهن افزود: در اولین جلسه شورای اسلامی شهرستان این موضوع مطرح و تمامی اعضاء بر پیگیری مجدانه این موضوع تا زمان تحقق تأکید کردند.

عضو شورای اسلامی شهر ششتمد اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم و اساسی شورای اسلامی با اداره آب فاضلاب ششتمد می باشد.

وی افزود: سوء مدیریت این اداره مردم ششتمد را رنج می دهد و انتظار داریم تا مسئولین شرکت آبفای سبزوار چاره ای بیندیشند تا این مشکل مردم که بارها مطرح شده ، برطرف گردد.

کهن گفت: یکی از دستگاههای اداری که شورای اسلامی همکاری بسیار خوبی با آن اداره داشته آموزش و پرورش ششتمد می باشد و از طرفی این شورا نیز انتظار دارد این دستگاه اجرائی تلاشی در جهت اجرای رأی کمیسیون ماده صد شهرداری در خصوص ساخت و سازهای آموزش و پرورش داشته باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: جمعیت کثیر فرهنگیان و دانش آموزان در ششتمد و مشکلات بهداشتی و درمانی شهروندان ضرورت چاره اندیشی آموزش و پرورش در خصوص استقرار درمانگاه فرهنگیان را می طلبد.

وی افزود: با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات مرکز بهداشتی و درمانی ششتمد جوابگو مراجعین نیست و فقط با عنایتهای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اخیراً بخشی از مشکلات برطرف شده اما کافی نیست و ورود سایر دستگاههای اجرائی به این حوزه ضروری به نظر می رسد.

مهدی اکبری دیگر عضو شورای اسلامی شهر ششتمد نیز گفت: اگر اصحاب رسانه نبود چه می شد؟ و اصحاب رسانه به حق سرمایه اجتماعی هر جامعه هستند.

عضوشورای اسلامی شهر ششتمد ادامه داد: ششتمد در حوزه رسانه سرمایه های خوبی دارد اما کافی نیست و دوستان در این حوزه باید تلاش بیشتری انجام دهند تا بستر برای فعالیت دیگر افراد نیز فراهم گردد.

وی افزود: شورای اسلامی دوره چهارم ششتمد شورای هماهنگی است و البته انتظار می رود هرچه سریعتر طرح و برنامه های واحد تصویب شود تا مشکلات حداقلی موجود نیز بر طرف گردد.

اکبری اظهارداشت: اصحاب رسانه در خصوص بیان خواسته به حق مردم ششتمد یعنی استقرار فرمانداری این شهرستان تلاش خوبی داشته اند و امیدواریم این تلاش تا زمان معرفی اولین فرماندار ششتمد ادامه یابد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.