اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 30 دي 1392 / کد مطلب: 7761 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب خواستار مشارکت سازمانهای مردم نهاد با رویکرد قرآنی شد


فرماندار خوشاب خواستار مشارکت سازمانهای مردم نهاد با رویکرد قرآنی شد
 فرماندار خوشاب خواستار مشارکت هر چه بیشتر سازمان های مردم نهاد با رویکرد فرهنگی و قرآنی در این شهرستان شد.

به گزارش " سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسین ابراهیمی کردیانی در حاشیه محفل انس با قرآن که با حضور قاریان بین المللی در مسجد گلشن خوشاب برگزار شده بود طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بایستی همه مسوولان و مردم در تداوم فعالیت های فرهنگی و قرآنی اهتمام داشته باشند.

فرماندار خوشاب افزود : همه ما در بحث ترویج مفاهیم قرآنی وظیفه مند هستیم و باید این مهم را در اولویت قرار دهیم.

وی اظهار داشت : همه مردم و مسوولان بایستی در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی همکاری همه جانبه داشته باشند زیرا پیاده شدن این فرهنگ در جامعه موجب جلوگیری از بسیاری از مشکلات و گرفتاری ها می شود.

وی گفت : برگزاری فعالیت های فرهنگی و قرآنی موجب ترویج و نفوذ معارف قرآن و اسلام در دلها و کاربردی کردن این معارف بویژه در نسل جوان جامعه می شود.

وی با اشاره به نقش مؤثر و ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی گفت : با توجه به هجمه های گسترده فرهنگ منحط غرب بایستی جامعه و کشور را قرآنی کرده و زمینه های انس هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با قرآن کریم فراهم کنیم.

وی به ظرفیت بالای قرآنی در خوشاب اشاره کرد و افزود : بایستی از همه توان و ظرفیت شهرستان برای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنیم.

فرماندار خوشاب با تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت : وحدت و تعامل هر چه بیشتر چه بین فرقه های مذهبی و نیز گروههای سیاسی یک ضرورت است.

ابراهیمی کردیانی با اشاره به اثرات وحدت و همدلی در توسعه گفت : مسلمانان برای رفع مشکلات و اعتلای هر چه بیشتر بایستی وحدت خود را حفظ کنند.

در این محفل قرآنی که با حضور قاریان ابوالفضل طبسی و ذاکری برگزار شد از برگزیدگان مرحله شهرستانی و استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی خوشاب هم تجلیل شد./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.