اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 دي 1392 / کد مطلب: 7755 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


بیش از هر چیز به وحدت نیاز داریم


بیش از هر چیز به وحدت نیاز داریم
امام جمعه سبزوار با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی گفت: امروز بیش از هر چیز دیگر به وحدت نیاز داریم .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سبزوار با اشاره به وحدت ملت ایران در ابتدای پیروزی انقلاب ،افزود : بختیار نخست وزیر شاه خود را مرغ طوفان می دانست اما طوفان انقلاب و وحدت مردم هر طوفانی را نابود کرد.

وی همچنین با تاکید بر چنگ زدن به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه، به نفاق برخی افراد در اول انقلاب اشاره کرد و گفت: افراد منافق در ابتدای انقلاب ضربه های زیادی به نیروهای مخلص زدند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: این افراد به نیروهای مخلص در جنگ ، غیرجنگ، انفجارها و ترورها ضربه وارد کردند.

امام جمعه سبزوار همچنین با بیان اینکه 14 معصوم (ع) ، هویت فرهنگی و اصالت شیعه هستند به ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) اشاره کرد و مقصد پیامبر(ص) و ائمه (ع) را توحید و عدل دانست.

حجت الاسلام ابراهیمی سپس با اشاره به ولادت پیامبر (ص) در 17 ربیع‎الاول همزمان با حادثه اصحاب فیل، فروریختن 14 کنگره کاخ انوشیروان، خاموش شدن آتشکده فارس و ...، این موارد را نشانگر عظمت ولادت این پیامبر عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان سبزوار همچنین در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی در سخنانی به مناسبت های این هفته اشاره کرد./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.