اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 دي 1392 / کد مطلب: 7751 / نظرات: 1

نماینده مردم سبزوار در جمع خبرنگاران:


پزشک خانواده در بخش سلامت کشورضروری است


پزشک خانواده در بخش سلامت کشورضروری است نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشک خانواده با اصلاحاتی که قرار است انجام شود از ضرورت های بخش سلامت کشور است.
به گزارش ایرنا، دکتر ˈمحمدرضا محسنی ثانیˈ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پزشک خانواده که در دولت قبلی کلید خورد، قرار است با تغییراتی در این دولت مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر قانونی که در زمینه پوشش بیمه ای مردم وجود دارد، دولت در صدد است که همه مردم از پوشش بیمه ای یکسان برخوردار باشند.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد با ابراز امیدواری نسبت به اینکه ˈبتوانیم به این مهم پاسخگو باشیمˈ ادامه داد: دولت دنبال این است که به جای تصدی گری، خرید خدمت کند./6

وی اضافه کرد: با این انتقال تصدی گری و واگذاری به بخش خصوصی، مردم هر چه سریعتر از خدماتی که لازم است بهره مند می شوند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه از واگذاری بیمارستان حشمتیه این شهرستان به بخش خصوصی خبر داد و افزود: این بیمارستان 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 15 درصد آن باقی مانده است.

محسنی ثانی افزود: تاکنون 150 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و بنا بر برآوردها برای تکمیل آن دست کم 150 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

وی ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده، 250 میلیارد ریال هم برای تجهیز بیمارستان مورد نیاز است.

این مسؤول با بیان اینکه با این وضع پنج تا هفت سال برای راه اندازی این بیمارستان زمان نیاز است، افزود: با واگذاری به بخش خصوصی، مردم می توانند هر چه سریعتر از ارایه خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

وی در خصوص بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خوشاب نیز بیان داشت: ساختمان این بیمارستان در زمان حاضر احداث شده و امیدواریم هر چه سریعتر تجهیز و راه اندازی شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: سهم سبزوار به نسبت عقب افتادگی که پیش از این داشته، بهتر شده است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.