اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 دي 1392 / کد مطلب: 7745 / نظرات: 0


یک مسوول در سپاه : انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز حکومت حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) خواهد بود


مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در جمع بسیجیان حلقه صالحین شهدای خسروجرد ضمن تسلیت شهادت مظلومانه امام حسن عسکری (ع) و تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) گفت: انقلاب ما مقدمه قیام دولت کریمه است یعنی ظهور دولت یار شدنی نیست مگر اینکه زمینه را ایجاد کنیم.
به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار سرگرد پاسدار ابراهیم جهان بین افزود: همه ما باید تلاش کنیم با احیاء اوامر و دستورات اهل بیت (ع) تلاش کنیم در زمره یاران حضرت مهدی قرار بگیریم.
وی در ادامه با اشاره به حلقه های تربیتی صالحین گفت: در اینگونه جلسات انسان رنگ خدایی به خود می گیرد چرا که از قرآن و احادیث ائمه هدی صحبت به میان می آید و فرد زندگی خود را منطبق با دستورهای رسیده از آن انوار مقدسه می کند و زندگی او نیز در جامعه تاثیر گذار خواهد بود.
وی تصریح کرد: وقتی در این حلقه ها و مجالس قرار می گیریم باید رفتارمان نسبت به حتی چند لحظه قبل تغیر مثبت داشته باشد پدر و مادرمان و خوانواده هایمان این تغیر را در ما احساس کنند.
جهان بین با اشاره به اینکه قانع بودن یکی از صفاتی است که در احادیث به آن تاکید شده است اظهار داشت: قناعت باعث عزت انسان در مقابل تمامی مستکبران خواهد بود و انسان عزتمند خواهد شد و همانطور که شهید رجایی عزیز گفتند ما 35 میلیون نفری یک قرص نان را با هم می خوریم ولی زیر بار ذلت نمی رویم.
وی ادامه داد: وقتی قانع باشیم دیگر دغدغه این را نداریم که دشمنان ما را تحریم می کنند یا نمی کنند، آیا در ژنو به توافق می رسیم یا نمی رسیم و این مسائل ما را خیلی درگیر خود نمی کند و از امور اصلی باز نمی دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.