اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 20 دي 1392 / کد مطلب: 7695 / نظرات: 0


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج با تمرینات منسجم قهرمان نیم فصل رقابتها شد


 سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: با تمرینات مداوم و منسجم و با پیروزی بر تیم گسترش فولاد تبریز توانستیم قهرمان نیم فصل لیگ برتر شویم.
 
ˈهادی رضاییˈ عصر پنجشنبه پس از پیروزی سه بر یک بر تیمش در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت گل بازیهای فصل بود زیرا دو تیم بدون باخت، در مقابل هم به رقابت پرداختند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی تیم ما با تمرینات مداوم و اردوهای پیاپی که در مسابقات آسیایی داشت توانست در این دیدار پیروز شود.

رضایی افزود: دیدار با گسترش فولاد تبریز مهمترین و حساسترین بازی تیم ما بود که خوشبختانه با پیروزی تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار رقم خورد.

وی ادامه داد: تیم گسترش فولاد تبریز کادر فنی خوبی داشت و یکی از مربیهای تیم ملی مربیگری این تیم را برعهده داشت و از بازیکنان ملی پوش هم بهره می برد.

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص داوری نیز گفت: داوران از نظر فنی خوب قضاوت کردند.

رضایی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم خود گفت: همه بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

دیدار عصر امروز آخرین دیدار از بازیهای دور رفت بود که به دلیل رقابتهای آسیایی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار امروز برگزار شد.

از امروز رقابتهای دور برگشت والیبال نشسته باشگاههای کشور آغاز شد.

تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار تاکنون از شش دیدار 18 امتیاز کسب کرده و همچنان تیم بدون شکست رقابتها است لذا پس از پیروزی بر گسترش فولاد تبریز قهرمان نیم فصل رقابتها شناخته شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.