اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 دي 1392 / کد مطلب: 7682 / نظرات: 0


تعداد موقوفات شهرستان جوین به 360مورد رسید


 سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جوین گفت : با وقف چند موقوفه جدید تعداد موقوفات این شهرستان به 360مورد رسید.

 به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام ابراهیم سردارآبادی امروز در جمع خبرنگاران افزود : موقوفات جدید با نیت ساخت و توسعه مساجد ، عزاداری برای چهارده معصوم (ع) ، امام حسین(ع)، حوزه علمیه و مصلای نماز جمعه وقف شده است.

وی اظهارداشت : وقف سه ساعت و 20 دقیقه آب به همراه یک هکتار و نیم زمین کشاورزی توسط حبیب اسماعیل آبادی برای تامین هزینه های حوزه علمیه آیت الله خامنه ای جوین و وقف چهار ساعت آب به همراه یک هکتار زمین زراعی توسط محمدعلی کلاته آقا محمدی برای هزینه و صرف در مصلای نماز جمعه این شهرستان به ارزش یک میلیارد ریال از جمله موقوفات جدید است.

وی گفت: همچنین واقفان خیراندیش به نامهای حوریه و ابوطالب اسماعیل آبادی هم دو ساعت آب و سه هکتار زمین زراعی در مجموع به ارزش 380 میلیون ریال وقف هزینه های حوزه علمیه آیت الله خامنه ای کردند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه جوین درباره بزرگترین وقف این شهرستان هم گفت: خانم ها صغری و فاطمه شمس آبادی نیز یک باب منزل مسکونی به مساحت 120 مترمربع با ارزش یک و نیم میلیارد ریال را که تنها دارایی ایشان بود، بعد از مرگ خود وقف حوزه علمیه آیت الله خامنه ای و برپایی مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در دهه فاطمیه کردند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.