اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 دي 1392 / کد مطلب: 7680 / نظرات: 0


تخفیف 50 درصدی کفن و دفن در آرامستان جدید


تخفیف 50 درصدی کفن و دفن در آرامستان جدید
سازمان آرامستانها قیمت هر قبر را موقتا 200 هزار تومان اعلام کرد
 در جلسه بیست وهفتم شورای شهر که با حضور سرپرست شهرداری و مدیرعامل سازمان آرامستانها برگزار شد، مقرر گردید با توجه به پایان فضای دفن در آرامستان فعلی و تشویق عموم مردم برای خاکسپاری اموات در آرامستان جدید، 50 درصد تخفیف ویژه تا اطلاع ثانوی لحاظ نماید.
معنوی زاده مدیرعامل این سازمان با ارائه آنالیز و ریز هزینه های مربوط به آماده شدن هر قبر و همچنین اعلام اینکه قیمت تمام شده به جز بهای زمین در آرامستان تازه شهرداری سبزوار 650 هزار تومان است و با توجه به پایان ظرفیت آرامستان قبلی، در نظر گرفته ایم با ارائه راهکاری تشویقی، 400 هزارتومان بابت دفن در آن محل دریافت نماییم.
وی ادامه داد: قیمت پیشنهادی برای مردم با توجه به مشکلات عدیده ای که پیش روی مردم و بخصوص اقشار کم درآمد وجود دارد به شورای اسلامی شهر 200 هزارتومان است که در آینده این رقم طی جلسات تکمیلی برای سال آینده افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل سازمان آرامستانها که به خودکفایی سازمان بلحاظ درآمد تأکید داشت، ابراز امیدواری کرد با انجام استفتاء از علما، برای پیش فروش قبر و آرامگاه های خانوادگی قیمت گذاری مناسبی برای آینده انجام پذیرد.
معنوی زاده با اعلام اینکه در آرامستان جدید امکان دفن برای 50 تن که تمکن مالی نداشته اند به صورت رایگان انجام شده است که طی سال نیز این رویه با نظارت شهرداری و شورای شهر ادامه خواهد داشت.
شایان گفتن است هم اکنون برای دفن به روز در آرامستان فعلی مبلغ 2 میلیون و 500 هزارتومان و پیش فروش 4 میلیون تومان اخذ می گردد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.