اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 مهر 1390 / کد مطلب: 768 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار وِیژه سبزوار:


دشمن همه توان خود را در ضربه زدن به انقلاب و ایجاد بی بند و باری و سست کردن اعتقادات بکار گرفته است.


دشمن همه توان خود را در ضربه زدن به انقلاب و ایجاد بی بند و باری و سست کردن اعتقادات بکار گرفته است   معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: پذیرفتنی نیست که همسر یک مسئول دستگاه اجرایی با وضعیت نامناسب در جامعه حضور یابد یا در یک ماشین پلاک قرمز با وضعیت زننده در سطح شهر رفت و آمد کند، این کار قطعا باعث سرشکستگی و افت بزرگ برای نظام است.
 قاسم شعبانی عطار در جلسه گردهمایی توجیهی اشاعه فرهنگ و ترویج عفاف و حجاب اظهار داشت: امروز در جامعه مسئله بدحجابی و بی حجابی به عنوان یک واقعیت تلخ کم و بیش وجود دارد.
وی افزود: طبق نتایج بدست آمده از دستگاه های امنیتی- انتظامی مسئله حجاب در سبزوار برخلاف آنچه که در رسانه ها و جراید عنوان می شود، مثبت است.
فرماندار سبزوار به تحصیل حدود 28 هزار دانشجو در سبزوار اشاره و خاطر نشان کرد: حضور این تعداد  دانشجو که حداقل نیمی از آنها غیر بومی و با فرهنگ های متفاوت هستند علاوه بر تاثیرات مثبت فرهنگی- اجتماعی، سبب ایجاد تاثیرات منفی نیز در سطح شهر می شود.
 نماینده عالی دولت در سبزوارخطاب به همه مدیران فرهنگی و اجرایی شهرستان خصوصا علما و روحانیون گفت: باید همه تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند چراکه وجود حتی یک فرد بی حجاب و یا بدحجاب در شهر دارالمومنین موجب خسارت و زیان برای ما می شود.
شعبانی با بیان اینکه بعضی از غفلت ها موجب بروز این شرایط خاص در جامعه شده است، خاطر نشان کرد: این غفلت ها می تواند از طریق خانواده، فضاهای آموزشی و کوتاهی دستگاه های فرهنگی باشد.
فرماندار سبزوار نظام جمهوری اسلامی را یک نظام دینی و اعتقادی عنوان کرد وخواستار تلاش همه مسئولان در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شد.
وی ادامه داد: دشمن همه توان خود را در ضربه زدن به انقلاب و ایجاد بی بند و باری و سست کردن اعتقادات بکار گرفته است.
وی خواستارآغاز طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از سوی دولت و دولتمردان شد و گفت: اگر این مهم اجرایی شود جامعه تا حدودی می تواند بر این مشکل فائق آید همه کارمندان در نظام جمهوری اسلامی باید پایبند به مسائل اعتقادی و دینی نظام جمهوری اسلامی باشد.سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.