اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 دي 1392 / کد مطلب: 7673 / نظرات: 0

سبحانی فر در تشریح جلسه کمیسیون صنایع و معادن خبر داد:


مخالفت کمیسیون صنایع و معادن با ارسال هرگونه داده به صورت غیر فراگیر از سوی صداو سیما


سبحانی فر در تشریح جلسه کمیسیون صنایع و معادن خبر داد:
مخالفت کمیسیون صنایع و معادن با ارسال هرگونه داده به صورت غیر فراگیر از سوی صداو سیما
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مخالفت کمیسیون صنایع و معادن با ارسال هرگونه داده به صورت غیر فراگیر از سوی صداو سیماخبر داد
رمضانعلی سبحانی‌فر   با بیان اینکه وظیفه صدا وسیما فقط پخش برنامه های رادیو و تلویزون به صورت فراگیر و برای همه است، گفت: بر اساس طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به سازمان صداو سیما اجازه داده می‌شد هرگونه صوت و تصویر را به صورت فراگیر و غیر فراگیر ارسال کند که با مخالفت اعضای کمیسیون مواجه شد.
رمضانعلی سبحانی‌فر  گفت: در جلسه رسیدگی به طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن بود که در نهایت با حذف ماده(2) و اصلاح بندهایی به تصویب اعضاء رسید.
نماینده مردم سبزوار، جغتای،‌جوین، خوشاب وداورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی افزود: ماده (2) طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به این سازمان اجازه می داد تا علاوه بر ایجاد زیرساخت های ارتباطی، بتواند هرگونه صوت و تصویر را به صورت فراگیر و غیرفراگیر ارسال نماید.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به اینکه ارسال هرگونه داده به صورت فراگیر و غیرفراگیر مغایر قانون وظایف ارتباطات است، ادامه داد: زیرساخت‌های ارتباطی و همچنین انتقال داده، صدا و تصویر به صورت غیر فراگیر و از طریق اینترنت بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
وی گفت: در صورت اجازه ارسال صوت و تصویر به صورت فراگیر و غیر فراگیر به سازمان صدا وسیما، این سازمان می‌توانست فیلم های آموزشی، صوت و سایر داده ها را از طریق اینترنت ارسال کند که این با قانون وظایف ارتباطات مغایر است.
سبحانی‌فر تاکید کرد: وظیفه صدا وسیما فقط پخش برنامه های رادیو و تلویزون به صورت فراگیر و برای همه است.
این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: در نهایت طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اصلاحاتی به تصویب اعضای کمیسیون صنایع و معادن رسید.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس نرخ 15 سنت برای پتروشیمی ها نهایی شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.