اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 دي 1392 / کد مطلب: 7669 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار در نشست شورای ترافیک :


اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک ضروری است


اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک ضروری است  معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار خواستار اجرای مصوبات شورای ترافیک این شهرستان شد و گفت : اجرایی شدن مصوبات شورا ضروری است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، محمد کلاته روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان سبزوار افزود : اگر مشکلی هم در اجرای مصوبه ای پیش می آید بایستی از طرف اعضا به شورا منعکس تا تصمیم جدیدی برای آن اتخاذ شود.

وی با اشاره به بحث کمربندی سبزوار هم گفت : نصب سرعت گیر در کمربندی تاثیر زیادی در کاهش تصادفات دارد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار با قدردانی از شهرداری در خصوص اقدامات انجام شده برای کمربندی این شهرستان گفت : راه و شهرسازی بایستی در این حوزه شهرداری را کمک و همراهی کند.

کلاته با بیان اینکه راه و شهرسازی متولی بحث کمربندی است ، اظهار داشت : این اداره بایستی در حوزه کمربندی به طور جدی وارد شود.

وی همچنین با بیان اینکه طرح تفضیلی در خیابان 24 متری سبزوار رعایت نشده و در آینده منجر به بحران می شود از شورا و شهرداری خواست برای رفع این مشکل اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار اظهار داشت : در شورای ترافیک بایستی اعضا توجه بیشتری به عابران پیاده و پیاده رو ها داشته باشند .

نصب سرعت گیر در خط شمالی و جنوبی توحید شهر سبزوار و نیز احداث پل هوایی در بلوار شهید چمران این شهر از جمله مصوبات شورای ترافیک سبزوار بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.