اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 دي 1392 / کد مطلب: 7668 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد :


دشمن شناسی یک توصیه قرآنی است


دشمن شناسی یک توصیه قرآنی است امام جمعه ششتمد گفت : دشمن شناسی یک توصیه قرآنی می باشد و یکی از دستوراتی است که خداوند به ما داده است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم امروز در جمع مردم ششتمد، اظهار کرد: دشمن همیشه در حال برنامه ریزی جهت ایجاد موانع در مقابل ماست و یکی از این موانع محاصره اقتصادی است که در صدر اسلام نیز وجود داشته و اکنون هم نظام ما توسط دشمن با این مشکل مواجه می باشد.

وی گفت :یکی از مهم ترین مشکلات انسان ها غفلت است و گاهی این غفلت انسان ،غفلت از خداست و گاهی انسان از شیطان غفلت می کند و گاهی هم از دشمن خود غافل می شود.

وی با بیان اینکه همواره سه دشمن انسان را تهدید می کنند، افزود: یکی از این دشمنان نفس اماره بوده که بسیار خطرناک است.

امام جمعه ششتمد اظهار داشت : یکی دیگر از دشمنان انسان ها شیطان است و سومین دشمن ، دشمن بیرون می باشد که در شکلهای مختلف وجود دارد.

امام جمعه ششتمد افزود: یکی دیگر از برنامه های دشمن برای ایجاد مشکل و موانع برای انسان این است که هزینه های سنگین و هنگفتی را متحمل می شود و در این راه بودجه های زیادی را هزینه می نماید.

حجت الاسلام ثباتی مقدم گفت: سومین راهکار دشمن ایجاد فضاهای سرگرم کننده است به گونه ای که در این فضاها حتی حجاب ما را ، کربلای ما را ، خانواده های ما را زیر سووال می برد که باید دقت کنیم که این سرمایه های معنوی را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: چهارمین برنانه دشمن نشان دادن قدرت ما در پایین ترین سطح است که ممکن است باعث ناامیدی و ضعف ما شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.