اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 15 دي 1392 / کد مطلب: 7658 / نظرات: 0


مشکل اساسی محور داراب - نشیب شهرستان خوشاب بر طرف شد


مشکل اساسی محور داراب - نشیب شهرستان خوشاب بر طرف شد سرپرست راه و شهرسازی خوشاب گفت :با بهره برداری احداث پل محور روستایی داراب – نشیب، مشکل اساسی این محور بر طرف شد.

 به گزارش سبزوارپیام ، یونس ارشادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پل ˈباکسیˈ با دو دهانه چهار متری در محور داراب – نشیب شهرستان خوشاب قرار دارد.

وی با اشاره به ضرورت احداث این پل در محور داراب – نشیب خوشاب اظهار داشت : احداث این پل از فروردین ماه امسال آغاز شده بود.

وی با اشاره به سختی تردد مردم در بیش از 20 سال گذشته در این محور، گفت: مسیر رفت و آمد مردم یک راه فرعی بود که به دلیل عرض بسیار کم فقط یک خودرو به سختی عبور می کرد و برای خودروهای سنگین هم غیرقابل تردد بود.

وی با بیان اینکه برای احداث و تکمیل پل محور داراب – نشیب خوشاب یک میلیارد و 100 میلیون ریال از اعتبارات استانی هزینه شده ،افزود : 230 میلیون ریال از این مبلغ صرف خرید اراضی مردم به مساحت یکهزار و 400 مترمربع شد .

سرپرست راه و شهرسازی خوشاب به احداث و آسفالت راه روستایی حسن آباد خوشاب به طول یک کیلومتر و بهسازی و آسفالت سه کیلومتر از محور روستایی کاشک – عنابستان و عنبرستان این شهرستان هم اشاره کرد و گفت : این دو پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

ارشادی در پایان افزود : مجموع راه های روستایی شهرستان خوشاب 300 کیلومتر می باشد که 142 کیلومتر آسفالته و 158 کیلومتر شوسه و خاکی است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.