اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 دي 1392 / کد مطلب: 7656 / نظرات: 0


سرپرست سازمان آتش نشانی: 740 حادثه در شهرستان سبزوار امداد رسانی شد


سرپرست سازمان آتش نشانی: 740 حادثه در شهرستان سبزوار امداد رسانی شد  سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار از رسیدگی و امداد رسانی 740 حادثه طی امسال توسط این سازمان خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ، مهدی احمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیشترین حوادث سبزوار را در این مدت آتش سوزی اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 348 مورد آتش سوزی به این سازمان گزارش و رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت پس از آتش سوزی، امدادرسانی در رفع مزاحمت حیوانات در سبزوار بیشترین آمار را به خود اختصاص داد ، اظهار داشت : 107 مورد در این مدت رفع مزاحمت حیوانات انجام شد.

وی با اظهار اینکه در این مدت حادثه غرق شدگی نداشتیم ، افزود : به ترتیب در این مدت سقوط از ارتفاع با سه مورد و سقوط در چاه هفت مورد و برق گرفتگی با پنج مورد کمترین حوادث در شهرستان سبزوار بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار با تاکید بر اهمیت آموزش در کاهش آمار حوادث اظهار داشت : اطلاع رسانی ، آموزش و پیشگیری از اولویت های این سازمان و به عنوان مهمترین عامل در کاهش آمار حوادث است .

احمدی راد با اشاره به اعزام مربیان مجرب برای مدارس ، سازمان ها و ارگان هایی که درخواست آموزش های آتش نشانی و ایمنی را دارند ، افزود : در سالجاری برای 48 آموزشگاه در سبزوار مربی اعزام شده و در خصوص آتش نشانی و ایمنی ، اطفای حریق ، امداد و نجات و کمک های اولیه ، گازگرفتگی و ... آموزش داده شده است.

وی به بازدیدهای نونهالان و دانش آموزان از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار هم اشاره کرد و گفت : این آموزش ها با هدف آشنا شدن با وظایف و خدمات سازمان و آشنایی با ابزارآلات و خاموش کننده ها و... انجام می شود.

وی اطلاع رسانی و آموزش را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و افزود : همه افراد و سازمان ها به نوبه خود در امر اطلاع رسانی و آموزش مسوول هستند و بایستی بیش از پیش در این بخش توجه و فعالیت داشته باشند .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.