اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 دي 1392 / کد مطلب: 7655 / نظرات: 2


سی و دومین مسابقات فرهنگی و هنری در سبزوار آغاز شد


سی و دومین مسابقات فرهنگی و هنری در سبزوار آغاز شد  سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مرحله شهرستانی دانش آموزان سبزوار آغاز شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،این مسابقات در دوره دوم مقطع ابتدایی (کلاس های چهارم ،پنجم . ششم ) و دوره اول مقطع متوسطه برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار روز شنبه در حاشیه این مسابقات گفت: این مسابقات در 32 رشته در بین دانش آموزان سطح این شهرستان برگزار می شود.

جواد کوره پز ادامه داد: در مرحله شهرستانی قریب به 20 هزاز دانش آموز نفر از دانش آموزان در رشته های مختلف فرهنگی ، پ‍‍‍ژوهشی ادبی،رسانه و فضای مجازی ، هنرهای دستی و تجسمی هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه با یکدیگر رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در مسابقات قرآن و عترت نیز دانش آموزان در رشته های مفاهیم حفظ ،احکام و نهج البلاغه صحیفه سجادیه و انشای نماز و مداحی به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: این مسابقات در دوره دوم ابتدایی این شهرستان به اتمام رسیده، در دوره اول متوسطه تا مرحله استانی و در دوره دوم متوسطه تا مرحله کشوری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد ،برگزاری این مسابقات باعث افزایش روحیه دانش آموزان و حضور بیشتر آنان در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.