اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 دي 1392 / کد مطلب: 7649 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


هجرت از گناه موجب ادای حق انقلاب و خون شهدا است


هجرت از گناه موجب ادای حق انقلاب و خون شهدا است  امام جمعه سبزوار گفت : برای ادای حق انقلاب ، خون شهدا و ایثارگری های جانبازان ، بایستی هجرت از گناه کنیم.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سبزوار با تاکید بر اهمیت هجرت و قرار گرفتن به عنوان مبدا تاریخ ، افزود : تا هجرت از گناه نکنیم نمی توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه دو نوع هجرت ظاهری و هجرت از گناه داریم ، افزود : هجرت از گناه موجب بوجود آمدن تحولات عمیقی در انسان می شود.

وی با اشاره به اتحاد قبایل عرب برای قتل پیامبر(ص) و خوابیدن امام علی (ع) در بستر پیامبر (ص) اظهار داشت : یکی از شیوه های مبارزاتی پیامبر برای حفظ دین و انجام وظیفه هجرت از مکانی به مکان دیگر است .

وی با اشاره به 13 دی ماه سالروز پیام تاریخی امام راحل (ره) به رهبر شوروی سابق گفت : ایشان در پیام تاریخی خود عدم اعتقاد به خداوند را به عنوان مشکل اصلی که غرب را به ابتذال کشیده، مطرح می کنند.

وی ادامه داد : از امتیازات مکتب توحیدی که در راس آن مکتب اسلام بوده ،این است که اسلام با مادیاتی مخالف است که انسان ها را از خدا دور می کند.

وی با اشاره به دستور کشف حجاب در سال 1314 توسط رضاخان ، افزود : راه مبارزه استکبار با کشورهای اسلامی بازکردن امان گسیختگی شهوات و کشف حجاب است.

وی با بیان اینکه حجاب یکی از راههای مهم تامین امنیت زن است ، افزود : زن مسلمان با رعایت حجاب هم خود امنیت دارد و هم مردان مسلمان امنیت پیدا می کنند.

وی با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف توسط بانوان گفت: بی حجابی و بدحجابی سر منشا برخی جنایت ها در جامعه است.

خطیب جمعه سبزوار اظهار داشت : امروز یکی از بزرگترین عوامل انحراف زنان مسلمان گرایش به سمت مد گرایی است که خطر بسیار بزرگی محسوب می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی از همه مسوولان در حوزه های مختلف اجرایی ، قضایی ، بسیج و سپاه ، انتظامی و ... خواست در این مورد فکر جدی کنند.

وی با اظهار اینکه لباس هر کس نشان دهنده هویت و پرچمی است که بر سر درب خانه خود نصب می کند،افزود : بایستی پرچم قرآن ، توحید و اهل بیت (ع) پرچمی باشد که بر سر در خانه ها نصب می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.