اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 دي 1392 / کد مطلب: 7616 / نظرات: 0

درمراسم بزرگداشت 9 دی مطرح شد:


برای جهانی شدن مکتب شیعه باید از مسیر بصیرت حرکت کنیم


برای جهانی شدن مکتب شیعه باید از مسیر بصیرت حرکت کنیم  معاون بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) گفت: برای جهانی شدن مکتب شیعه باید از مسیر معرفت، تدبر و بصیرت حرکت کنیم.
 
عظیم ابراهیم پور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در حسینیه عطارهای سبزوار افزود: ظهور انقلاب اسلامی زمینه ای را فراهم کرد تا اصول و مبانی جهان شمول اسلام با حیاتی جدید و به طور جدی پا به عرصه حیات اجتماعی بگذارد.

وی اظهار داشت: برای حفظ ارزش های انقلاب، دین و ولایت در این مقطع تاریخی در حد متعالی به بصیرت نیاز داریم.

وی با تاکید بر نقش بی نظیر مردم و ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ولایت فقیه رمز وحدت، قدرت و بصیرت مردم ایران است.

وی افزود: ضرورت تقویت بصیرت در فضای کنونی ایجاب می کند که از رهنمودهای جامع قرآن کریم، احادیث معصومین (ع) و همچنین از رهنمود های سازنده رهبر معظم انقلاب برای ایجاد بصیرت و شناخت دشمنان استفاده کرد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 گفت : حضور باشکوه مردم در حماسه نهم دی ماه طومار دشمنان داخلی و خارجی را در هم پیچید.

معاون بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ص)، مطیع رهبری بودن را لازمه اطاعت از امام زمان (عج) عنوان کرد و افزود: کسی که مطیع امام و رهبرش نباشد نمی تواند عاشق و مطیع حضرت ولیعصر (عج) باشد.

ابراهیم پور افزود: لازمه حرکت در مسیر انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر است و بالاترین مرحله امر به معروف ولایت امیرالمومنین (ع) می باشد.

وی با تاکید بر لزوم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: بایستی این فریضه را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

اجرای سرود، شعرخوانی، کلیپ تصویری در زمینه فتنه 88 و مداحی از جمله برنامه های این مراسم بود./





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.