اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 دي 1392 / کد مطلب: 7613 / نظرات: 0

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) :


تفکر 9 دی باید هر چه بیشتر در جامعه ترویج داده شود


تفکر 9 دی باید هر چه بیشتر در جامعه ترویج داده شود  معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: تفکر 9 دی که در برابر دشمن خودنمایی کرد باید هر چه بیشتر در جامعه ترویج داده شود.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ˈالله نور نورالهیˈ روز دوشنبه در تجمع بزرگ مردم سبزوار افزود: حماسه 9 دی به رغم تلاش بدخواهان و دشمنان نظام هیچ گاه از اذهان مردم پاک نمی شود.

وی روز نهم دی را ˈیوم الله اکبرˈ دانست و گفت: روزهایی که از آن ها به عنوان ˈیوم اللهˈ یاد می شوند، روزهای نشان دادن قدرت خداوند است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: در حماسه نهم دی ماه مردم با حضور گسترده و پرشکوه اعلام کردند که اسلام، امام راحل و رهبر را تنها نمی گذارند.

وی با اشاره به انعطاف دشمنان و پذیرفتن فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران گفت: استکبار جهانی بعد از حماسه 9 دی اعلام کرد که دیگر نمی توان با ملت ایران از راه تقابل درافتاد بلکه باید راه تعامل را پیش گرفت.

سردار نورالهی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر سیاست های دشمنان افزود: نباید از توطئه های دشمنان غافل شد، زیرا که ماهیت و جوهره دشمن، کینه توزی و توطئه است و دشمن همواره به روش های مختلف می خواهد به ملت ایران ضربه بزند.

وی با اشاره به فعالیت رسانه ای و شبکه های ماهواره ای دشمن برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز مجاهدت در جبهه جنگ نرم به مراتب پیچیده تر و سخت تر از جنگ نظامی در مقابل دشمنان است.

سردار نورالهی افزود: دشمن ضربه زدن به انسجام ملی، اعتماد ملی و اقتدار ملی را در دستور کار خود دارد و از هر فرصتی برای این هدف شوم خود بهره می برد.

وی اظهار داشت: امنیت، ثبات و آرامش ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهدا و رزمندگان است.

معاون دانشگاه امام حسین (ع) با تاکید بر حفظ انسجام و وحدت در کشور افزود: ملت باید دولت را تقویت کند و دولت هم در برطرف کردن مشکلات مردم بکوشد.

وی همچنین ترویج تفکر بسیجی را در جامعه یک ضرورت عنوان کرد و گفت: با ترویج تفکر بسیجی، چشم طمع دشمنان از این آب و خاک بسته خواهد شد./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.