اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 9 دي 1392 / کد مطلب: 7605 / نظرات: 0


درستکار: پیش بینی نشدن تیم قهرمان تا آخرین لحظه به جذابیت های لیگ امسال افزود


درستکار: پیش بینی نشدن تیم قهرمان تا آخرین لحظه به جذابیت های لیگ امسال افزود سرمربی تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : پیش بینی نشدن نتیجه و تیم قهرمان تا لحظه آخر بر جذابیت های لیگ امسال نسبت به گذشته افزوده بود.

 به گزارش سبزوارپیام ، پژمان درستکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سبزوار ،افزود : بالا بودن سطح رقابت ها و نیز تیم های مدعی قهرمانی از دیگر جذابیت های لیگ کشتی امسال بود.

وی با اشاره به حضور نداشتن کشتی گیران ملی پوش در این دوره از رقابت های لیگ و بیشتر شدن تعداد کشتی گیران خارجی، افزود : هر چند با حضور نداشتن ملی پوشان به لیگ ضربه ای وارد نشد ولی این حق ملی پوش ها بود که وارد میدان رقابت ها شوند.

وی با بیان اینکه حضور ملی پوشان در لیگ کشتی جدای از نتیجه ، موجب بیشترشدن جذابیت های لیگ می شد ، افزود : همچنین به لحاظ فنی کشتی گیران درجه دو و سه هم فرصت رو یا رویی با کشتی گیران ملی پوش را پیدا می کنند.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به قهرمانی تیمش برای سومین سال متوالی گفت : لطف خداوند و حضرت ثامن الحجج (ع) ، اتحاد ، همدلی و انسجام در تیم از مهمترین عوامل موفقیت و کسب عنوان قهرمانی است.

درستکار در خصوص رقابت آخر با تیم استیل آذین ایرانیان هم اظهار داشت : با توجه به شکستی که در مقابل این تیم تجربه کرده بودیم شناخت خوبی از نقاط قوت و ضعف تیم استیل آذین داشتیم .

وی با بیان اینکه پیش بینی می کردیم که کار به کشتی آخر کشیده می شود ،افزود : در کشتی آخر بین ˈحاجی مراد گاتسالوفˈ و محمدرضا آذرشکیب هر دو نفر رقابت خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتند.

درستکار اظهار داشت : گاتسالوف دلاوری را در این کشتی معنا کرد و باخت آذرشکیب هم چیزی از شایستگی های او کم نکرد.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت : در نشستی که با مسوولان تیم برگزار شد قرار شده تمرینات ادامه داشته و با برنامه ریزی، تیم را هر چه قوی تر و منسجم تر ببندیم .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.