اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 دي 1392 / کد مطلب: 7602 / نظرات: 0


حضور سردار علی فضلی در ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت


حضور سردار علی فضلی در ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت

در دومین روز پذیرایی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای صدخرو از زائرین علی بن موسی الرضا(ع) در ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت سردارسرتیپ پاسدارعلی فضلی با حضور در این ایستگاه از خادمین بسیجی تقدیر و تشکر کرد.


جانشین محترم سازمان بسیج مستضعفین از تمامی قسمتهای ایستگاه صلواتی بویژه غرفه های خدمات رسانی و بخش های پشتیبانی ،نمایشگاه یاد یاران ،صحنه های تجسمی کربلا و دفاع مقدس تحت عنوان کربلای حسینی و کربلای خمینی بازدید نمود.

سردار فضلی در ادامه این بازدید ضمن تشکر از خدمات خادمین بسیجی،از خداوند منان خواست که حق امام(ره)،مقام معظم رهبری و شهدا را به گردن ما حلال گرداند.

ایشان با اشاره به حضور چند نوبت در این ایستگاه فعالیت بسیجیان را نوعی معامله با خدا،تبلیغ نظام جمهوری اسلامی،تبلیغ ائمه و خدمت رسانی به زائرین علی بن موسی الرضا (ع) یاد کرد و افزود: این نمونه کارها باید فرهنگ شود و انشاالله روزی را شاهد باشیم که تمامی پایگاه های بسیج به این کار اهتمام ورزند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج اظهار داشتند : مقام معظم رهبری در 87/9/4 فرمودند هرکس قلبش برای اسلام بتپد بسیجی است حتی اگر اسمش درنیروی مقاومت ثبت نشده باشد و امسال هم در اجتماع باشکوه بیش از پنجاه هزار از فرماندهان بسیجی مولای ما به شکل دیگری مطرح کردند.

سردارفضلی اظهار امیدواری کرد که مردم ما وبسیجیان عزیز به نحو شایسته ای از زائرین علی بن موسی الرضا (ع) پذیرائی کنند تا این آرمان به نسل های جوان وآینده منتقل شود.


دراین بازدید آقای علی قاسمی کیا به نمایندگی از بسیجیان این ایستگاه چفیه ای را بعنوان بزرگترین سرمایه بسیج به سردارفضلی اهدا نمود.

لازم بذکر است ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت از سال 1379 در ایام 28 صفر پذیرای زائرین حریم رضوی می باشد و امسال هم در پانزدهمین سال از مورخ 6/10/92 تا 10/10/92 در کیلومتر 55 جاده سبزوار- شاهرود پذیرای مسافرین عزیز می باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.