اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 دي 1392 / کد مطلب: 7595 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


حضورمردم در حماسه 9 دی نشان از ولایتمداری آنان بود


حضورمردم در حماسه 9 دی نشان از ولایتمداری آنان بود

امام جمعه ششتمد سبزوار گفت : حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در حماسه نهم دی ماه نشان از غیرت دینی و ولایتمداری آنان بود.

 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های وحدت آفرین نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود : به مدد الهی، ولایتمداری و بصیرت مردم حوادث سال 88 خنثی شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از نهم دیماه به عنوان حادثه به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرده اند ، افزود : همچنین ایشان به اهمیت همت و بصیرت در حل مشکلات جامعه تاکید داشتند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با اظهار اینکه انسان بایستی با افرادی دوستی داشته باشد که راستگو ، عاقل ، کریم و دانشمند باشند ، ادامه داد : دوست انسان باید اهل خیر بوده و دارای ظاهرو باطن یکسان باشد .

وی با تسلیت رحلت پیامبر اکرم(ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) همه ما را توصیه و سفارش به اعمالی کردند که پس از مرگ نیز قطع نشده و به عنوان صدقه جاریه می باشد .

خطیب جمعه ششتمد به فرازی از سخنان امام حسن مجتبی(ع) نیز اشاره کرد و افزود: مردم در این دنیا در سرای بی خبری و غفلت به سر می برند، کار می کنند و نمی دانند، وقتی که به سرای آخرت رفتند، به خانه یقین می رسند، آن گاه است که می دانند، ولی دیگر کار نمی کنند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با تسلیت ایام شهادت امام رضا(ع) نیز گفت: امام هشتم ملقب به عالم آل محمد(ص) است و علت ملقب شدن ایشان انجام مناظرات گوناگون و مباحث متعدد با علمای ادیان مختلف و پاسخگویی از کتابهای آنان و به زبان آنها بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.