اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 دي 1392 / کد مطلب: 7592 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


درحماسه9دی مردم بابصیرت حرکت دشمن راخنثی کردند


درحماسه9دی مردم بابصیرت حرکت دشمن راخنثی کردند  امام جمعه سبزوار گفت : در حماسه نهم دی ماه مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت و حضور به موقع خود حرکت عظیم دشمن را خنثی کردند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود :حماسه 9 دی ماه، یک واقعه تاریخی شبیه صدر اسلام و روزهای پیروزی انقلاب است.

وی گفت : در حماسه 9 دیماه سال 88 این دست قدرت الهی بود که مردم را بیدار کرد و وارد صحنه شدند و ارادت دینی ، عزم و پایبندی خود را به ارزشهای نظام جمهوری نشان دادند.

امام جمعه سبزوار به مقایسه اوضاع مردم در قبل از بعثت پیامبر (ص) و حوادث مهم تاریخ انقلاب پرداخت و گفت : پیروی از هوی و هوس، امتیازات طبقاتی، بی عفتی ، خرافات و بیهوده گرایی و ... از مشخصه های دوران قبل از بعثت و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با تسلیت رحلت پیامبر(ص)،شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به گرامیداشت و عزاداری در از این روزها تاکید کرد.

امام جمعه سبزوار با تاکید بر بهره گرفتن از وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل گفت: کشوری می تواند نه شرقی و نه غربی را بگوید که استقلال اقتصادی داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر فراهم کردن زمینه کار و اشتغال برای جوانان اظهار کرد: باید سعی شود تا همه مردم از استقلال اقتصادی بهره مند شوند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.