اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 دي 1392 / کد مطلب: 7581 / نظرات: 0


10 کاروان پیاده از خوشاب عازم مشهد مقدس می شوند


 مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت: 10 کاروان پیاده برای شرکت در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر از شهرها و روستاهای این شهرستان عازم مشهد مقدس می شوند.

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام هادی سلطانی کیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاروان ها از فردا برای شرکت در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر راهی مشهد مقدس می شوند.

وی با بیان اینکه در این کاروان ها روحانی حضور دارد،اظهار کرد: در طول سفر برنامه های معنوی همچون زیارت عاشورا، دعای توسل، مراسم سینه زنی، مداحی و سخنرانی برگزار می کنند .

وی افزود: همچنین شهرستان خوشاب میزبان زائران حضرت ثامن الحجج (ع) از استان ها و شهرستان های مختلف بویژه استان خراسان شمالی است .

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای اسکان این زائران توسط مسوولان اظهار داشت : علاوه بر این مردم خوشاب به صورت خودجوش به استقبال زائران ثامن الحجج (ع) می روند و آنان را در منازل خود اسکان داده و از آنان به نحو مطلوب پذیرایی می کنند.

حجت الاسلام سلطانی کیا با بیان اینکه همه مردم سعی دارند در میزبانی از زائران ثامن الحجج (ع) بر یکدیگر پیشی بگیرند ،افزود : خیران هم مشارکت بسیار خوبی در پذیرایی و اطعام زائران حضرت ثامن الحجج (ع) دارند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات بهداشتی ، امنیتی و اسکان برای کاروان های پیاده فراهم شده ،اظهار داشت :در نشست هایی که با مسوولان و هیاتهای مذهبی خوشاب برگزار شده تدابیر لازم برای مسیر راهها و اسکان آنان اندیشیده شده است.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت: کاروانهای سواره این شهرستان نیز یک یا دو روز مانده به روز 28 صفر به مشهد مقدس عزیمت می کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.