اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 3 دي 1392 / کد مطلب: 7574 / نظرات: 0


1500 دانشجو درمرکز آموزش جامع علمی و کاربردی سبزوار2 تحصیل می کنند


1500 دانشجو درمرکز آموزش جامع علمی و کاربردی سبزوار2 تحصیل می کنند رییس مرکز آموزش جامع علمی وکاربردی سبزوار 2 (اسرار) گفت: در حال حاضر حدود 1530 دانشجو با 25 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش سبزوارپیام، دکتر علی اصغر محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این مرکز در بهمن سال 1388 با حدود 200 دانشجو فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است .

وی زیر بنای فعلی فضاهای آموزشی و اداری مرکز آموزشی علمی کاربردی سبزوار 2 را حدود 3500 متر مربع اعلام کرد.

وی افزود: هم اکنون سه ساختمان با امکانات و فضاهای آموزشی و کارگاهی مطلوب و نیز دو خوابگاه در اختیار دانشجویان این مرکز قرار دارد.

وی رشته های کارشناسی نا پیوسته حرفه ای این مرکز را شامل حقوق ،معماری ،تربیت مربی پیش دبستانی ،حسابداری طراحی پوشاک و چند رشته دیگر عنوان کرد.

دکتر محمدی همچنین تعداد رشته های دوره های کاردانی حرفه ای این مرکز را 17 مورد دانست و گفت :مدیریت امور اداری ،بازاریابی ،کامپیوتر،سیستم های کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری از رشته های جدید این مرکز است .

رییس مرکز آموزش جامع علمی و کاربردی سبزوار2 (اسرار) اظهار کرد: در حال حاضر پیگیر اخذ مجوز چند رشته کارشناسی ارشد برای این مرکز هستیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.