اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 22 مهر 1390 / کد مطلب: 754 / نظرات: 0


نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار/ فقدان تعهد و تخصص در مسوولان جامعه اسلامی، آن جامعه را در معرض بحران و حوادثی تلخ قرار می دهد



 نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت :  فقدان تعهد و تخصص در مسوولان جامعه اسلامی ، آن جامعه را در معرض بحران و حوادثی تلخ قرار می دهد .
 حجت الا سلام و المسلمین " حسین زحمتکش " در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سبزوارافزود : تعهد در نظام اسلامی به آن معنا است که فرد مسوول ، مسوولیت را عهدی الهی بداند و تا آخرین لحظه ماموریتش به آن پایبند باشد .
 وی با بیان اینکه تعهد و تخصص از منظر قرآن و ائمه اطهار (ع) اساسی ترین ویژگی کسانی است که در نظام الهی و دینی به منصبی نائل می شوند اظهار داشت : در فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سلسله مراتب از تاسیس تاکنون همه کسانی که این مسولیت را داشته اند و نیز به تبع آن کسانی که در سبزوار بودند این دو شاخصه را دارا بودند .
 وی از خدمات شایسته سرهنگ دلبری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار تقدیر کرد و گفت : ایشان 30 سال خدمت متعهدانه ، صادقانه و مخلصانه در نظام جمهوری اسلامی داشتند .
 حجت الاسلام و المسلمین " زحمتکش " یکی  از شا خصه های موفقیت سرهنگ پاسدار دلبری را حضور میدانی در تمامی برنامه های ابلاغی و اجرایی دانست .
 فرمانده قبلی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار نیز در این آیین با ارائه گزارش کاری از  حوزه کاری خود گفت : سال گذشته 60 یادواره شهدا به ناحیه سپاه این شهرستان ابلاغ شد که 83 یادواره شهدا را در این شهرستان برگزار کردیم .
 سرهنگ پاسدار علی اکبر دلبری با بیا ن اینکه سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران  در روزهای یکشنبه بعدازظهر هر هفته  از برنامه های این ناحیه بود افزود : در سال جاری نیز تاکنون 26 یادواره در شهرستان برگزار شد ه است .
 وی  به زیرساخت های کاری حوزه فرماندهی خود اشاره کرد و گفت : ساخت اردوگاه ولی عصر (عج) در محل تفرجگاه طبیعی که فاز اول آن 35 میلیون تومان هزینه شد و فاز دوم در زمینی به مساحت یک هکتار در حال ساخت است .
 وی با بیان اینکه حوزه تجمیعی خاتم الانبیا و فاطمه زهرا (س) نیز در حال ساخت است  افزود :   احداث اردوگاه قدس ناحیه ، افتتاح کانون ورزشی فرهنگی جوانان ، افتتاح کانون 9 دی ، ساخت و راه اندازی حوزه تجمیعی در میدان نقابشک سبزوار و راه اندازی 35 پایگاه در سال گذشته  را از جمله فعالیت های انجام شده این ناحیه است .
 وی ساخت 20 باب خانه مددجو با مشارکت کمیته امداد در روستاهای مختلف ، مرمت سه مسجد ، کمک 35 میلیون تومانی به بازسازی عتبات عالیات ، کمک به مردم سومالی به مبلغ 30 میلیون تومان و اطعام  78 هزار نفر از نیازمندان در ماه مبارک رمضان را از دیگر فعالیت ها عنوان کرد .
 وی همچنین : برگزاری پنج همایش برای بازنشستگان و خانواده شهدا ، برگزاری 183 نهضت روشنگری در سال گذشته و پیش بینی 11 خودرو به صورت مشارکتی و یک مینی بوس برای برنامه های بسیج  از دیگر فعالیت های انجام شده در این ناحیه است .
 فرمانده جدید  ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار  نیز در این مراسم توجه به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را ضروری دانست و گفت : نباید از این خانواده ها غفلت کنیم .
 سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان اهمیت تحقق جامعه اسلامی در قالب اجرای طرح صالحین را مورد اشاره قرار داد و گفت : این طرح بایستی اجرایی شود .




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.