اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 آذر 1392 / کد مطلب: 7536 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


بسیج همه امکانات برای خدمات به زائران ضروری است


بسیج همه امکانات برای خدمات به زائران ضروری است معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار بر بسیج امکانات این شهرستان برای استقبال و خدمات دهی مطلوب به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) تاکید کرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، قاسم شعبانی روز شنبه در نشست هماهنگی برای استقبال از کاروان های پیاده و زائران حضرت امام رضا (ع) در آستانه اربعین حسینی افزود: مسوولیت اداری، اسلامی و دینی همه ما است که با تمام توان و امکانات از زائران حضرت ثامن الحجج (ع) پذیرایی کنیم.

وی از تمام دستگاه های اجرایی شهرستان خواست فراتر از وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

فرماندار سبزوار با تاکید بر پیش بینی های لازم توسط دستگاه های اجرایی با توجه به سردی هوا و احتمال نزول ریزش های جوی گفت: باید تمهیدات لازم برای اسکان زائران فراهم شود.

شعبانی ادامه داد: پس از پایان عزیمت کاروان ها، عملکرد دستگاه های اجرایی در این حوزه ارزیابی می شود.

وی عزیمت کاروان های پیاده به مشهد مقدس میراثی است که نسل به نسل به ما رسیده و بایستی این میراث را ارج نهاده و به عنوان فرهنگ نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه مردم با عشق، ارادت و اخلاص به این کاروان ها ملحق شده و عازم زیارت حضرت امام رضا (ع) می شوند افزود: افتخار می کنیم که سبزوار به عنوان

میقات الرضا (ع) و مسئولین آن به عنوان خادم و میزبان بهترین بندگان خدا هستند.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار نیز در این نشست گفت: همانطور که سال گذشته دستگاه های اجرایی این شهرستان در زمینه خدمات دهی و پذیرایی از زائران بسیار خوب عمل کردند، امسال هم با تمام امکانات در پذیرایی از زائران تلاش خواهند کرد.

محمد کلاته با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای اسکان زائران افزود: بقاع متبرکه واقع در مسیر زائرین پیاده از جمله مقبره های امامزاده خسروجرد، امامزاده شعیب (ع)، امامزاده حسن روستای آزادمنجیر و چند مسجد در داخل شهر برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن ایستگاه های صلواتی در مسیر راه زائران راه اندازی شده و با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای واقع در مسیر نیز برای استقبال از زائران هماهنگی لازم به عمل آمده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.