اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 آذر 1392 / کد مطلب: 7533 / نظرات: 1

امام جمعه سبزوار:


پیاده کردن وحدت مهمترین رسالت در مقابل انقلاب است


پیاده کردن وحدت مهمترین رسالت در مقابل انقلاب است  امام جمعه سبزوار گفت : عمل به وظیفه و پیاده کردن وحدت در جامعه مسوولیت اصلی همه ما در مقابل نظام و انقلاب است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته سبزوار، افزود : یکی از مهمترین مسایلی که پیامبر (ص) در مدینه طیبه به آن تاکید داشتند، وحدت بود.

وی با اشاره به وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل در خصوص حفظ انسجام و وحدت برای مایوس کردن دشمن، افزود: امروز همه برای رفع مشکلات به وحدت نیاز داریم.

وی با اشاره به شهادت ناجوانمردانه سه نفر از فرزندان اسلام در حادثه تروریستی سراوان تصریح کرد: دشمن در هر کجا بتواند از جنگ سرد و در غیر اینصورت از جنگ نرم بهره می گیرد که باید هوشیار باشیم.

امام جمعه سبزوار با اشاره به درس های اربعین ، حضرت سیدالشهدا و یاران ایشان اظهار داشت: آنکه باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه دارد عاشورا و اربعین است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر استفاده از این روز، این ایام را سرمایه های شیعه دانست و گفت : اربعین زنده کننده عاشوار و غدیر است.

خطیب جمعه سبزوار با اظهار اینکه هر روز اربعین و عاشوراست ، افزود: باید با توجه به خداوند ، قران و اهل بیت، تلاش کنیم تا خود و ارزش های انسانی را به بهای ناچیز نفروشیم.

وی ه میلاد حضرت مسیح (ع) اشاره کرد و گفت: هرگز دعوت آن حضرت صرفا برای عبادت نبوده بلکه تمام انبیا در ابتدای مبعوث شدن با طبقه زورگو و استکبار به مبارزه برخاستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.