اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 29 آذر 1392 / کد مطلب: 7532 / نظرات: 1


برنامه ریزی روی تیم های پایه از اولویت های فدراسیون است


برنامه ریزی روی تیم های پایه از اولویت های فدراسیون است رییس فدراسیون هندبال گفت :برنامه ریزی روی تیم های پایه از برنامه ها و اولویت های فدراسیون است .

به گزارش سبزوارپیام، جلال کوزه گری در حاشیه اهدای جام قهرمانی به تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار در این شهرستان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر برنامه ریزی و کار بیشتر روی تیم های پایه و استعدادیابی موجب ارتقا ورزش قهرمانی می شود.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی و فعالیت بیشتر قصد داریم هندبال بانوان و آقایان همپای هم رشد کنند، افزود : خوشبختانه رقابت های لیگ امسال هندبال بانوان بسیار خوب بود و تیم ها رقابت نزدیک و تنگاتنگی داشتند.

وی با اشاره به روز پایانی مسابقات نهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ادامه داد : تا روز پایانی رقابت های لیگ هندبال بانوان مقام دوم و سومی رقابت ها مشخص نبود و امروز چهره تیم های دوم و سوم مشخص شد که این نشان از سطح بالای رقابت ها بود.

کوزه گری در خصوص تیم ملی هندبال مردان نیز گفت : تمرینات این تیم به جدیت برای رقابت های جام ملت های آسیا در بحرین در حال پیگیری است و ششم و هفتم دیماه با ترکیه بازی تدارکاتی برگزار می کند.

وی ادامه داد : در مجموع تیم ملی هندبال شش بازی تدارکاتی را تا شروع مسابقات در سوم بهمن ماه برگزار می کند.

رییس فدراسیون هندبال همچنین اظهار داشت : تقویت اسپانسرها از اولویت ها و برنامه های فدراسیون است .

کوزه گری گفت : بایستی حمایت بیشتری از اسپانسرهای ورزش توسط مسوولان انجام شود تا آنان نیز انگیزه کافی را داشته باشند.

وی همچنین اظهار داشت : من به خطه خراسان رضوی تبریک می گویم زیرا با حمایت های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج شاهد وجود تیم های قوی و آینده دار در لیگ برتر هستیم . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.