اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 29 آذر 1392 / کد مطلب: 7531 / نظرات: 0

هفته پایانی لیگ برتر هندبال /


تیم ثامن الحجج سبزوار جام قهرمانی را بالای سر برد


تیم ثامن الحجج سبزوار جام قهرمانی را بالای سر برد  در هفته پایانی از مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور ، تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار پس از پیروزی بر شهید چمران لارستان برای سومین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر برد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در این بازی که روز جمعه در محل سالن هندبال سربداران سبزوار برگزار شد، تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار با نتیجه 32 بر7 تیم شهید چمران لارستان را شکست داد.

در نیمه نخست این بازی تیم بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با با نتیجه 15 بر 3 پیروز میدان بود.

ˈ سمیرا ریاحی ˈو ˈ منیره نامجو ˈ هر دو از مازندران این دیدار را قضاوت کردند و ˈاشرف یونسیˈ از مشهد ناظر این دیدار بود.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با کسب 19 امتیاز از 10 بازی برای سومین سال متوالی بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان را به خود اختصاص داد.

در پایان رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهرداری سنندج با کسب 14 امتیاز مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم ثامن الحجج (ع) تهران هم با کسب 10 امتیاز در امتیاز مساوی با تیم ذوب آهن اصفهان به تفاضل گل بیشتر عنوان سومی رقابت های هندبال لیگ برتر بانوان را کسب کرد .

همچنین در پایان رقابت های لیگ برتر بانوان شیدا فلاحی به عنوان با تکنیک ترین بازیکن ، مژگان روح نواز به عنوان بهترین دروازه بان و نجمه مرادی به عنوان خانم گل این رقابت ها هر سه از تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار شناخته شدند.

در پایان این دیدار جام قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان با حضور جلال کوزه گری رییس فدراسیون هندبال به تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار اهدا شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.