اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 29 آذر 1392 / کد مطلب: 7530 / نظرات: 0


شاهد رقابتهای نزدیکی از تیم ها در این دوره از مسابقات لیگ برتر بودیم


شاهد رقابتهای نزدیکی از تیم ها در این دوره از مسابقات لیگ برتر بودیم  سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : شاهد رقابت های نزدیکی از تیم ها در نهمین دوره مسابقات لیگ هندبال بانوان کشور بودیم.

به گزارش سبزوارپیام، ناهید غارسی روز جمعه پس از پیروزی 32 بر 7 تیمش در مقابل تیم شهید چمران لارستان در سبزوار طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با وجود اینکه تیم ها نسبت به فصل گذشته کمتر شده بودند ولی رقابت نزدیک و خوبی را بین تیم ها شاهد بودیم.

وی اظهار داشت : درروز پایانی رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان تکلیف مقام دوم و سوم رقابت های لیگ مشخص شد که این حکایت از سطح نزدیک رقابت های لیگ بود.

وی با بیان اینکه تیم ثامن الحجج سبزوار یک هفته مانده به پایان رقابت ها موفق شد برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شود ، گفت : هماهنگی ، همدلی بین بازیکنان و کادر تیم و نیز حمایت های اسپانسر تیم از جمله مهمترین عوامل بدست آمدن قهرمانی برای این تیم بود.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص دیدار با تیم شهید چمران لارستان هم گفت : بازی فوق العاده خوبی را از بازیکنان ثامن الحجج سبزوار شاهد بودیم.

غارسی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش افزود : در این دیدار با توجه به آمادگی کاملی که بچه ها داشتند از همه بازیکنان استفاده شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار ادامه داد : شیدا فلاحی ، نجمه مرادی ، مژگان روح نواز ، رویا نوروزی و زهرا فقیهی از چهره های شاخص تیم ما در این دیدار بودند .

غارسی بیان داشت : در مجموع بازی خوبی بود و بازیکنان تیم ما بازی بهتری نسبت به دور رفت در مقابل تیم لارستان به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص تیم لارستان نیز گفت : این تیم ، تیم جوانی است و با توجه به اینکه اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند برای سال های آینده می تواند درخشش بهتری داشته باشد.

مربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار نیز در پایان دیدار مقابل لارستان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : تلاش ، همت ، اتحاد و در مجموع اجرای قوانین و فرهنگ تیمی توسط بازیکنان موجب شد امروز شاهد قهرمانی تیم ثامن الحجج سبزوار باشیم .

تکتم خان بابازاده در خصوص دیدار مقابل تیم شهید چمران لارستان در هفته پایانی لیگ افزود : بازیکنان ما در این دیدار خوب عمل کردند و توانستند با گل های پی در پی شایستگی ههای خود را نشان دهند.

وی در خصوص تیم حریف هم اظهار داشت : تیم لارستان تیم کم تجربه و جوانی است و با اینکه اولین حضور خود در لیگ را تجربه می کند جای کار دارد.


  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.