اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 مهر 1390 / کد مطلب: 753 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن :مطالبات به حق مردم در قسمتهای مختلف عین عدالت اجتماعی است



امام جمعه داورزن سبزوار گفت: مطالبات به حق مردم در قسمتهای مختلف  عین عدالت اجتماعی است .
حجت الاسلام و المسلمین "محمود مداحی "در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش داورزن سبزوار اظهار داشت : مطالبات به حق مردم وظیفه ای است که بر دوش مسوولان گذاشته شده است .
وی به مناسبت سال جهاد اقتصادی از همه مسئولان خواست در بحث عدالت اجتماعی واقتصادی تلاش داشته باشند ودر فصل الخطاب جدید مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه که فرمودند : به مطالبات مردم رسیدگی نمائید را کاملا به اجرا در آورند.
وی در ادامه به حقوق پدر ومادر بر فرزند اشاره کرد وگفت:محبت به والدین شیوه انبیاء واولیاء الهی است وخدمت به آنان را مودا سفارش نموده اند.
امام جمعه داورزن  مرز اطاعت از پدر ومادر را در مسیر اطاعت خدا و انبیاء و ارزشهای دین عنوان کرد.
حجت  الاسلام " مداحی "با اعلام  اینکه سرشماری وآمار از پایه های برنامه ریزی یک جامعه است گفت: جامعه ای موفق است که آمار وارقام صحیح را داشته باشد وبتواند سرمایه های ملی را بر اساس آن پایه ریزی نماید.
امام جمعه بخش داورزن  وظایف انجمن اولیا ومربیان  را برشمرد و از همه آنان خواست به پرورش روح و جان ،اطلاعات بروز سمعی بصری،بررسی دقیق نیازهای واقعی واستعدادهای دانش آموزان توجه کنند وآنان را هدفمند سازند.
این مسوول  به مناسبت روز جهانی غذا و هفته تربیت بدنی هم  گفت:اسلام  سفارش نموده است تا غذای پاک وسالم تناول نمائیم تا در روح وروان وجسم وزندگی تاثیر فراوانی دارد.و ورزش سالم نیز جسم وروح بشریت را آماده می کند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.