اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 آذر 1392 / کد مطلب: 7526 / نظرات: 1

نماینده مردم سبزوار/


طرح دکتر روحانی نشان داد ایران پرچمدار مبارزه با خشونت و افراطی گری است


طرح دکتر روحانی نشان داد ایران پرچمدار مبارزه با خشونت و افراطی گری است نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : تصویب طرح پیشنهادی دکتر روحانی با موضوع جهان علیه خشونت و افراطی گری در سازمان ملل، نشان دهنده حقانیت ایران اسلامی بوده که پیش قدم مبارزه با خشونت و افراطی گرایی است .

به گزارش سبزوارپیام، رمضانعلی سبحانی فر روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : پیام تصویب این قطعنامه برای کشورهای جهان بویژه کشورهای مخالف این است که ایران نه تنها به سمت خشونت و افراطی گری نمی رود بلکه پرچمدار مخالفت با خشونت و افراطی گری است .

وی با بیان اینکه کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی همیشه ایران را به خشونت گرایی متهم می کردند، افزود : تصویب این قطعنامه نشان داد اگر کشوری در عمل این گونه رفتارها را داشته باشد به طور مسلم خودش چنین پیشنهادی نمی دهد .

سبحانی فر اظهار داشت : طرح پیشنهادی توسط رییس جمهوری کشورمان توجه همه کشورها را به این معطوف کرد که خشونت و افراطی گری واقعا در چه کشورهایی اتفاق می افتد .

نایب رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار خشونت بار رژیم صهیونیستی در برابر ملت مظلوم و بی پناه فلسطین گفت : با تصویب این قطعنامه توجه کشورها معطوف به چنین کشورهایی که خود مدار خشونت هستند ،می شود.

وی با بیان اینکه این قطعنامه نباید در حد تئوری و قطعنامه بماند، افزود : عملیاتی کردن و اجرای این قطعنامه نیازمند تعیین کارگروهی برای ورود جدی به این مبحث است .

وی اظهار داشت : به طور یقین اجرای این قطعنامه بسیج همه کشورها بر علیه خشونت گرایی و افراطی گری را می طلبد.

سبحانی فر افزود : تصویب این قطعنامه با عملیاتی شدن، راهگشای خوبی برای رفع افراطی گری و خشونت است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.