اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 مهر 1390 / کد مطلب: 752 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب/ اگر مسوولی کجروی کند مردم او را حذف می کنند


 
امام جمعه خوشاب گفت : اگر مسوولی در کشور بخواهد کجروی کرده و حرکت دیگری در قبال انقلاب اسلامی به راه بیندازد مردم او را حذف خواهند کرد .
حجت الاسلام و المسلمین "رمضانعلی ثباتی مقدم " در خطبه های باشکوه و وحدت آفرین  نماز جمعه این هفته خوشاب افزود : مردم انتظار دارند فرهنگ اسلامی را در جامعه رعایت شده و مسوولان نیز این موضوع مهم را مورد توجه جدی قرار دهند .
 وی ادامه داد :  هیچ حادثه ای در تاریخ ایران همانند انقلاب اسلامی وجود ندارد که مردم در پیروزی آن نقش مستقیم و اساسی داشته باشند .
 وی به بایدهای شیعه بودن اشاره کرد وگفت : یکی از این بایدها داشتن عفت است که عفت  به مفهوم  بازداشتن نفس از انجام کارهای حرام  است .
 حجت الاسلام" ثباتی مقدم " افزود : عفت از سپاه عقل ، برترین عبادت و سفارش پیامبر (ص) و سیره امامان معصوم (ع) است .
 وی در ادامه به روز جهانی استاندارد  اشاره کرد و گفت :  رعایت استاندارد در جامعه موجب اطمینان عمومی و کم شدن خسارات و تلفات و هزینه ها می شود .
 وی به استاندارد در ساختمان ها ، وسایل نقلیه ، لوازم خانگی و ... اشاره کرد و گفت : این مهم در گرو نظارت هر چه بیشتر در همه موارد است .
 امام جمعه خوشاب در بخشی از سخنانش به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه  پرداخت و گفت : استقبال کم نظیر مردم  از رهبری حاکی از عشق و علاقه و پیوند عمیق مردم با رهبری است .
وی سالروز شهادت آیت اله اشرفی اصفهانی " امام جمعه کرمانشاه را گرامی داشت و گفت : ایشان از عالمان مجاهد و یاران امام راحل (ره) بودند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.