اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 27 آذر 1392 / کد مطلب: 7519 / نظرات: 1


عدم حضور تیمها در رقابت پسندیده نیست و به لیگ حرفه ای ما ضربه می زند


عدم حضور تیمها در رقابت پسندیده نیست و به لیگ حرفه ای ما ضربه می زند  سرمربی تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : عدم حضور تیم ها در رقابت های لیگ پسندیده نیست و به لیگ حرفه ای ما ضربه می زند.

به گزارش سبزوارپیام، پژمان درستکار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سبزوار افزود : قرار بود فردا ( 28 آذرماه ) در ادامه رقابت های لیگ برتر تیم های کشتی ثامن الحجج سبزوار و رستم کلای مازندران به میزبانی سبزوار با هم دیدار داشته باشند که امروز از طریق سازمان لیگ مطلع شدیم تیم رستم کلای مازندران مقابل ما حاضر نمی شود.

وی با بیان اینکه این عدم حضور هر علتی هم که داشته باشد باز قابل دفاع و در شان لیگ نیست و بی احترامی به مسابقات لیگ است، افزود : انتظار داریم فدراسیون کشتی با این قضایا برخور جدی تری داشته باشند تا این مسئله در لیگ حرفه ای ما بدعت نشود.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت : امروز روز وزن کشی تیم ما بود و ما با مشخص کردن ترکیب تیمی از هر جهت خود را آماده برگزاری این رقابت کرده بودیم .

درستکار با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده همچون تبلیغات و هماهنگی برای پخش مستقیم دیدار با صداوسیما و ... از طرف تیم ثامن الحجج سبزوار برای میزبانی این دیدار ادامه داد : این حرکت آن هم در یک روز مانده به مسابقه به هیچ وجه پسندیده نبود.

وی گفت : به این ترتیب نتیجه این دیدار هفت بر صفر به سود تیم کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار اعلام می شود.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج (ع) سبزوار با اظهار اینکه پنجم دیماه حریف نیمه نهایی تیم ما ، خونه به خونه بابل است ادامه داد : تمرینات خوبی را در مدت دوهفته ای که در سبزوار هستیم انجام داده ایم و با شناسایی نقاط ضعف و قوت و با ترکیب ایده آل به مصاف تیم خونه خونه بابل می رویم .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.