اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 26 آذر 1392 / کد مطلب: 7509 / نظرات: 0


پژوهشگران برتر دانشگاه حکیم تجلیل شدند


پژوهشگران برتر دانشگاه حکیم تجلیل شدند  

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه حکیم سبزواری در حوزه های مختلف، دوشنبه شب ۲۵ آذر ماه با حضور جمع کثیری از مسئولان، اعضای هیأت علمی، پژوهشگران برتر دانشگاه و دانشجویان در تالار استاد شریعتی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدا مجری مراسم، آقای دکتر دلبری، ضمن عرض خیر مقدم به حاضران، انتصاب آقای دکتر حدادنیا به عنوان رئیس جدید دانشگاه را تبریک گفته و شروع به کار ایشان را به عنوان یکی از پژوهشگران کوشای دانشگاه همزمان با هفته پژوهش به فال نیک گرفت.

سپس آقای دکتر امین طوسی، مدیر فناوری و اطلاعات دانشگاه به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه از ابعاد کمی و کیفی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با گشایش اعتبارات مالی، خدمات رسانی این حوزه خصوصاً از بعد نرم افزاری به دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان توسعه یابد.

دکتر کروجی، مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه نیز به عنوان سخنران بعدی مراسم با اشاره به آیین نامه های وزارت متبوع در خصوص صرف هزینه برای حرفه آموزی فارغ التحصیلان دانشگاه ها، انقباض بودجه و تنگناهای مالی را عاملی در جهت عدم امکان برنامه ریزی در این خصوص دانست و ابراز امیدواری کرد که با وجود تمام این مشکلات با برگزاری دوره های ساماندهی و دوره های آموزشی همانند دوره بازرسی جوش، حتی الامکان این موانع برطرف شود.

سپس دکتر حسینی کاخک، مدیر پژوهشی دانشگاه با تشکر از همکارانیکه در برگزاری این مراسم نقش داشتند، از دانشجویان خواست که در کنار اعضای هیأت علمی و پژوهشگران دانشگاه، به ارائه طرح های تحقیقاتی و پژوهش های کاربردی خود بیش از پیش توجه نموده تا از لحاظ مالی نیز حتی الامکان حمایت بیشتر شوند.

دکتر حسینی تعداد کتب آماده چاپ از اساتید دانشگاه و همچنین استفاده روزافزون دانشجویان را از پایگاه های علمی و پژوهشی، به عنوان شاخصی از ارتقای دانشگاه نام برد و ابراز امیدواری کرد که در صورت وجود اعتبار، این شاخص ها رشد و ارتقا یابد.

رئیس جدید دانشگاه نیز به عنوان آخرین سخنران مراسم، ضمن عرض خیر مقدم به اساتید و خانواده های محترمشان و دانشجویان حاضر در سالن، هفته پژوهش و فناوری و همچنین ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت.

دکتر حدادنیا، وجود دانشگاه حکیم سبزواری را به عنوان دومین دانشگاه و قطب علمی بزرگ خراسان رضوی، افتخاری برای منطقه و شهر سبزوار دانست و رسیدن به این درجه از اعتبار را مرهون تلاش یکایک اعضای دانشگاه از مسئولان، کارکنان، اساتید و دانشجویان برشمرد.

رئیس دانشگاه همچنین با قدردانی از جناب آقای دکتر محمدیان، تجارب ارزنده و تلاش شبانه روزی ایشان را ستودنی و از خداوند متعال برای وی آروزی تندرستی و سعادت نمود.

دکتر حدادنیا، استادان و دانشجویان را پرچمدار تحقیق و پژوهش دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف، دانشگاه از لحاظ کیفی نیز ارتقا یافته و با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت و عملیاتی در شاخص های مختلف رتبه های برتر را کسب نماییم.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به بیانات وزیر محترم علوم در خصوص قانون پنجم توسعه (ماده ۲۰)، سال آینده آموزشی را سالی سخت از لحاظ اعتبارات مالی برشمرد و درآمدزایی و مدیریت هزینه را از اولویت های دانشگاه ها دانست.

وی همچنین تشکیل ستادهای نظارتی در دانشکده ها جهت تصمیم گیری و اتخاذ سیاست های راهبردی را از اهم امور دانست و در انتها ابراز امیدواری کرد که با تلاش بیشتر و همدلی و همیاری تمام ارکان دانشگاه، رتبه علمی و پژوهشی به زیر رقم ۲۰ برسد.

پس از سخنان ریاست دانشگاه مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در حوزه های مختلف برگزار و از ایشان به نحو مقتضی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

پژوهشگران برتر دانشگاه حکیم سبزواری در سال ۱۳۹۲

دانشکده ادبیات و علوم انسانی: آقای دکتر مهیار علوی مقدم

دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر: آقای دکتر عارفی جمال

دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی: دکتر امیر حسین حقیقی

دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی: مهندس احسان اسماعیل نژاد

دانشکده مهندسی معماری و شهرسازی: آقای دکتر شهاب عباس زاده

دانشکده جغرافیا و علوم محیطی: آقای دکتر شهرام بهرامی

دانشکده علوم پایه: آقای دکتر رضا طیبی

دانشکده مهندسی برق و کاپیوتر: دکتر جواد حدادنیا

دانشکده الهیات و معارف اسلامی: دکتر مجیدی

دانشکده فنی و مهندسی: دکتر غلامرضا ابراهیمی

مرکز پژوهشی-جغرافیایی : دکتر قدرتی

کارشناس برتر پژوهشی: دکتر حسن نودهی

دانشجوی برتر در مقطع کارشناسی علوم پایه: خانم سمانه صدیق اشرفی

دانشجوی برتر در مقطع کارشناسی مهندسی: آقای رضا بصیری امین

دانشجوی برتر در مقطع کارشناسی ارشد علوم انسانی: خانم فرشته صفاری

دانشجوی برتر در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی: آقای امین ایمانی

دانشجوی برتر در مقطع دکتری مهندسی: آقای خسرو رضایی

دانشجوی برتر در مقطع دکتری علوم انسانی: آقای جواد صدیقی لیقوان





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.